Κριτική Onlytheater
HEISENBERG - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Η παράσταση είχε τη διάθεση να ταξιδέψει το θεατή στους ψυχολογικούς λαβυρίνθους των ηρώων και να εμβαθύνει στα αδιέξοδά τους, αλλά παγιδεύτηκε, έχασε τις ισορροπίες της και δεν ολοκλήρωσε την αποστολή της.
ΤΣΑΡΛΙ ΤΣΑΠΛΙΝ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Έργο που ευτύχησε να έχει έναν Θανάση Τσαλταμπάση, στην καλύτερη ίσως ερμηνεία της μέχρι τώρα καριέρας του.
Ο ΜΙΚΡΟΣ ΕΓΩ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Ένα σημαντικό κείμενο, παρουσιάστηκε με απλή, αλλά σαφή ως προς τους στόχους της σκηνοθεσία, από μία ερμηνευτική ομάδα με δυναμική, ταλέντο και συνοχή.
ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΣΕΛΙΔΑ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Παράσταση που τιμά το ταλαιπωρημένο -τα τελευταία χρόνια- είδος της δραματικής κομεντί. Εκμεταλλεύεται τις έξυπνες ατάκες του κειμένου και συνδυάζει ισορροπημένα τη δραματική πτυχή των γεγονότων, με την κωμική.
ΤΟΜΗ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Η σκηνοθεσία με σαφείς στόχους και προσανατολισμό χρησιμοποιεί την πρόκληση για να διερευνήσει τα όρια της τέχνης και της ψυχής των ηρώων.
LOLITA REVERSED - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Ο έρωτας ενός μεσήλικα που ψάχνει να βρει το νόημα, με ένα ανήλικο κορίτσι, το οποίο παίζει μαζί του ένα ερωτικό παιχνίδι, που θυμίζει το δίδυμο γάτας-ποντικού.
ΟΡΓΙΣΜΕΝΑ ΝΙΑΤΑ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Η Πέγκυ Τρικαλιώτη στο ρόλο της Άλισον, έχει δύναμη, ρυθμό, ρεαλισμό και πάθος στην ερμηνεία της. Μας συστήνεται εκ νέου. Χωρίς μανιέρα κι ευκολίες, με φυσικότητα και ελεγχόμενο συναίσθημα.
ΙΔΙΩΤΙΚΕΣ ΖΩΕΣ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Χωρίς κακή τελική γεύση, έχει αρκετές καλές και αστείες στιγμές, αλλά συνολικά δεν αφήνει το αποτύπωμά της στη μακροπρόθεσμη μνήμη του θεατή.
ΠΑΤΡΙΔΑ ΤΩΡΑ 8 ΩΡΕΣ ΚΑΙ 35 ΛΕΠΤΑ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Μια παράσταση που στηρίχθηκε στους πυλώνες πατρίδα και οικογένεια και συνέδεσε τις εξελίξεις και τις παθογένειές τους.
ΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΕΝΟΣ ΤΡΕΛΛΟΥ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Ερμηνεία άνευρη, αχρωμάτιστη, επιδεικτική ενός σχεδόν υπετροφικού εγώ, δεν εμβάθυνε στις αλήθειες μιας ταραγμένης προσωπικότητας.