Κριτική Onlytheater
ΔΟΝ ΚΙΧΩΤΗΣ, ΒΙΒΛΙΟ 2ο, ΚΕΦΑΛΑΙΟ 23ο - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Μια παράσταση, σαν εικαστική σύνθεση. Η κίνηση και τα σώματα είχαν ρόλο πρωταγωνιστή, η εικόνα τους είχε αναμφισβήτητη αισθητική, με το λόγο σε δεύτερη μοίρα, σε μορφή αποστασιοποιημένης αφήγησης.
ΑΧΑΡΝΗΣ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Η σκηνοθετική προσέγγιση προσπάθησε μέσα από τη σάτιρα, να αποτυπώσει τα απλά, αλλά διαχρονικά μηνύματα του ποιητή, συχνά με έξυπνο χιούμορ και χωρίς πολλές υπερβολές.
ΠΟΡΝΟΣΤΑΡ - Η ΑΟΡΑΤΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΤΟΥ ΣΕΞ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Οι ερμηνείες στάθηκαν σε ένα γενικά καλό επίπεδο, με τη Θεοδώρα Τζήμου να δίνει προσωπικό ρεσιτάλ.
ΔΡΑΚΟΥΛΑΣ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Μια προσπάθεια απεικόνισης του τρομακτικού κόσμου του Κόμη Δράκουλα, η οποία βασίστηκε σε πολύ μεγάλο βαθμό στην αισθητική της.
ΤΟ ΦΙΝΤΑΝΑΚΙ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Μία παράσταση ενός ελληνικού κειμένου, που παρά την ηλικία του, δεν έχει χάσει τη δροσιά και την αξία του.
ΟΙΔΙΠΟΥΣ ΤΥΡΑΝΝΟΣ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Μια σύγχρονη εκδοχή της τραγωδίας του Σοφοκλή, η οποία σεβάστηκε απόλυτα το αρχαίο κείμενο και ανέδειξε τη βαθιά και διαχρονική του τραγικότητα.
ΕΝΑΣ ΗΡΩΑΣ ΤΟΥ ΚΑΙΡΟΥ ΜΑΣ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Η θεατρική εκδοχή ενός σημαντικού έργου. Αν και δεν αποτίναξε πλήρως τη λογοτεχνικότητά της, διετήρησε τους βασικούς χυμούς, το σαρκασμό και τα νοήματά της.
ΔΙΓΕΝΗΣ ΑΚΡΙΤΗΣ, ΣΤΑ ΟΡΙΑ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Το καλό και ουσιαστικό θέατρο, αν έχει μεράκι και όραμα, μπορεί να χωρέσει και σε ένα μικρό χώρο και να γίνει ακόμα και χωρίς σκηνικά.
Ο ΗΛΙΘΙΟΣ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Στη σκηνή του Δημοτικού Θεάτρου Πειραιά, είδα μία εκ προοιμίου δύσκολη προσπάθεια θεατρικής προσαρμογής ενός κλασικού κειμένου.
ΜΙΣΑΝΘΡΩΠΟΣ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Η έμμετρη μετάφραση του Γιάγκου Ανδρεάδη διατήρησε την ποιητική πλαστικότητα του λόγου, τη λυρικότατη ροή στην εξέλιξη της ιστορίας και τη χαρίεσσα ατμόσφαιρα του αρχικού κειμένου