• BUZZ
  • Κριτική Onlytheater

Κριτική Onlytheater

ΔΟΝ ΚΙΧΩΤΗΣ, ΒΙΒΛΙΟ 2ο, ΚΕΦΑΛΑΙΟ 23ο - ΚΡΙΤΙΚΗ

ΔΟΝ ΚΙΧΩΤΗΣ, ΒΙΒΛΙΟ 2ο, ΚΕΦΑΛΑΙΟ 23ο - ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Μια παράσταση, σαν εικαστική σύνθεση. Η κίνηση και τα σώματα είχαν ρόλο πρωταγωνιστή, η εικόνα τους είχε αναμφισβήτητη αισθητική, με το λόγο σε δεύτερη μοίρα, σε μορφή αποστασιοποιημένης αφήγησης.

  • 3.0/5 κατάταξη (6 ψήφοι)
ΑΧΑΡΝΗΣ - ΚΡΙΤΙΚΗ

ΑΧΑΡΝΗΣ - ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Η σκηνοθετική προσέγγιση προσπάθησε μέσα από τη σάτιρα, να αποτυπώσει τα απλά, αλλά διαχρονικά μηνύματα του ποιητή, συχνά με έξυπνο χιούμορ και χωρίς πολλές υπερβολές.

  • 3.5/5 κατάταξη (13 ψήφοι)
ΠΟΡΝΟΣΤΑΡ - Η ΑΟΡΑΤΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΤΟΥ ΣΕΞ - ΚΡΙΤΙΚΗ

ΠΟΡΝΟΣΤΑΡ - Η ΑΟΡΑΤΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΤΟΥ ΣΕΞ - ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Οι ερμηνείες στάθηκαν σε ένα γενικά καλό επίπεδο, με τη Θεοδώρα Τζήμου να δίνει προσωπικό ρεσιτάλ.

  • 3.1/5 κατάταξη (7 ψήφοι)
ΔΡΑΚΟΥΛΑΣ - ΚΡΙΤΙΚΗ

ΔΡΑΚΟΥΛΑΣ - ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Μια προσπάθεια απεικόνισης του τρομακτικού κόσμου του Κόμη Δράκουλα, η οποία βασίστηκε σε πολύ μεγάλο βαθμό στην αισθητική της.

  • 3.0/5 κατάταξη (7 ψήφοι)
ΤΟ ΦΙΝΤΑΝΑΚΙ - ΚΡΙΤΙΚΗ

ΤΟ ΦΙΝΤΑΝΑΚΙ - ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Μία παράσταση ενός ελληνικού κειμένου, που παρά την ηλικία του, δεν έχει χάσει τη δροσιά και την αξία του.

  • 3.0/5 κατάταξη (6 ψήφοι)
ΟΙΔΙΠΟΥΣ ΤΥΡΑΝΝΟΣ - ΚΡΙΤΙΚΗ

ΟΙΔΙΠΟΥΣ ΤΥΡΑΝΝΟΣ - ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Μια σύγχρονη εκδοχή της τραγωδίας του Σοφοκλή, η οποία σεβάστηκε απόλυτα το αρχαίο κείμενο και ανέδειξε τη βαθιά και διαχρονική του τραγικότητα.

  • 3.0/5 κατάταξη (8 ψήφοι)
ΕΝΑΣ ΗΡΩΑΣ ΤΟΥ ΚΑΙΡΟΥ ΜΑΣ - ΚΡΙΤΙΚΗ

ΕΝΑΣ ΗΡΩΑΣ ΤΟΥ ΚΑΙΡΟΥ ΜΑΣ - ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Η θεατρική εκδοχή ενός σημαντικού έργου. Αν και δεν αποτίναξε πλήρως τη λογοτεχνικότητά της, διετήρησε τους βασικούς χυμούς, το σαρκασμό και τα νοήματά της.

  • 2.7/5 κατάταξη (7 ψήφοι)
ΔΙΓΕΝΗΣ ΑΚΡΙΤΗΣ, ΣΤΑ ΟΡΙΑ - ΚΡΙΤΙΚΗ

ΔΙΓΕΝΗΣ ΑΚΡΙΤΗΣ, ΣΤΑ ΟΡΙΑ - ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Το καλό και ουσιαστικό θέατρο, αν έχει μεράκι και όραμα, μπορεί να χωρέσει και σε ένα μικρό χώρο και να γίνει ακόμα και χωρίς σκηνικά.

  • 3.1/5 κατάταξη (9 ψήφοι)
Ο ΗΛΙΘΙΟΣ - ΚΡΙΤΙΚΗ

Ο ΗΛΙΘΙΟΣ - ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Στη σκηνή του Δημοτικού Θεάτρου Πειραιά, είδα μία εκ προοιμίου δύσκολη προσπάθεια θεατρικής προσαρμογής ενός κλασικού κειμένου.

  • 1.8/5 κατάταξη (5 ψήφοι)
ΜΙΣΑΝΘΡΩΠΟΣ - ΚΡΙΤΙΚΗ

ΜΙΣΑΝΘΡΩΠΟΣ - ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Η έμμετρη μετάφραση του Γιάγκου Ανδρεάδη διατήρησε την ποιητική πλαστικότητα του λόγου, τη λυρικότατη ροή στην εξέλιξη της ιστορίας και τη χαρίεσσα ατμόσφαιρα του αρχικού κειμένου

  • 3.2/5 κατάταξη (9 ψήφοι)