Κριτική Onlytheater
Ο ΠΑΤΕΡΑΣ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Επιτυχημένη σκηνική μεταφορά ενός εκ των πιο αιχμηρών κειμένων του Στρίντμπεργκ, το οποίο παραμένει στην ουσία του επίκαιρο και διαχρονικό.
ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΡΟΒΑ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Η σκηνοθεσία στάθηκε πολύ κοντά στο σύμπαν του Μπέργκμαν και παρά τις μικρές κάμψεις στο ρυθμό και κάποιες κινητικές ή φωνητικές υπερβολές,αποτέλεσε μία ακριβή αναπαράσταση αυτού του σύμπαντος.
ΨΗΛΑ ΑΠΟ ΤΗ ΓΕΦΥΡΑ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Μια παράσταση ενός κλασσικού έργου της αμερικάνικης δραματουργίας, το οποίο χρειαζόταν ένα φρεσκάρισμα για να προσαρμοστεί στις ανάγκες του σήμερα.
ΑΡΙΣΤΟΣ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Mια παράσταση που αποτελεί, σχεδόν, ιδανική σκηνική μεταφορά ενός βραβευμένου λογοτεχνικού έργου, χωρίς να χαθεί ίχνος από την ουσία και τα νοήματα του αρχικού κειμένου.
ΣΟΥ ΦΥΛΑΞΑΜΕ ΜΙΑ ΘΕΣΗ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Ο ρυθμός της παράστασης έκανε κάποιες μικρές κοιλιές, αλλά κατάφερε να κρατήσει ζωντανό το ενδιαφέρον του θεατή, μέχρι το τέλος.
ΕΝΑΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΗΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΛΕΓΑΝ ΛΑΒ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Παράσταση με ρυθμό, ατμόσφαιρα, αισθητική και με το νεαρό πρωταγωνιστή να δίνεται ψυχή και σώμα στο ρόλο του.
ΑΜΦΙΒΟΛΙΑ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Παράσταση με ρυθμό, ένταση, που ανέδειξε τις λεπτές ισορροπίες μεταξύ αλήθειας-ψέματος, βεβαιότητας-αμφιβολίας, σκοταδιού-φωτός, συντήρησης-προόδου. Ερμηνείες υψηλού επιπέδου.
Η ΛΑΜΨΗ ΜΙΑΣ ΑΣΗΜΑΝΤΗΣ ΝΥΧΤΑΣ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Σκηνοθεσία ρεαλιστική, ουσιαστική, με στόχο και προσανατολισμό. Σφιχτοί ρυθμοί, διάλογοι καθημερινοί και καλές ερμηνείες.
ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΗΣ ΣΦΑΓΗΣ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Οι ερμηνείες στην πλειονότητά τους ήταν πολύ καλές, ο θίασος έμοιαζε καλοκουρδισμένος, η τελική όμως εντύπωση, αφήνει ανάμικτα αισθήματα.
ΕΓΩ, Ο ΜΑΡΚΟΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Μονόλογος-βιογραφία μιας πολυσχιδούς προσωπικότητας του ρεμπέτικου τραγουδιού, με μία λιτή, αφηγηματική, αλλά ουσιώδη σκηνοθεσία.
Ερμηνεία μεστή, ώριμη, δυναμική, με πάθος!