Κριτική Onlytheater
«ANNIE» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Ένα ζωντανό παραμύθι που ζεσταίνει την ψυχή μικρών και μεγάλων με τη χαρά, την ελπίδα και την αισιοδοξία του.
«ΟΙ ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΟΙ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Η αγάπη πληγώνει -κυριολεκτικά- στο έργο του Σαμ Σέπαρντ, το οποίο δεν βρήκε πραγματικά τον εαυτό του, αφήνοντας ανοιχτή την πληγή.
«Η ΜΟΝΙΚ ΔΡΑΠΕΤΕΥΕΙ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Το έργο αφηγείται την προσπάθεια ενός γιου να σώσει τη μητέρα του από μια κακοποιητική σχέση και να τη βοηθήσει να σταθεί στα πόδια της.
«ΣΤΗΝ ΕΞΟΧΗ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Ένα λεπτοφυές ψυχολογικό θρίλερ, κρυπτογραφικό, με πιντερικές αποχρώσεις που εστιάζει στα ανθρώπινα υπαρξιακά και κοινωνικά αδιέξοδα.
«Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΞΟΔΟΣ - ΡΙΤΑ ΧΕΪΓΟΥΟΡΘ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Παράσταση καλοστημένη με ωραίο θίασο, ωραία σκηνοθεσία και με μια ιστορία βαθιά ανθρώπινη που λειτουργεί ως βάλσαμο.
«ΑΓΡΙΟΣ ΣΠΟΡΟΣ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Ερμηνείες ατόφιες, ολοκληρωμένες, άμεσες, φυσικές, που συνταράσσουν το μέσα μας, δικαιώνοντας την απήχηση του κειμένου και τη σπουδαιότητα της θεατρικής πράξης.
«ΚΕΪΚ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Μία αλλοπαρμένη συγγραφέας ροζ ιστοριών, ένας ευέξαπτος «macho» νεαρός, ένας βιοπαλαιστής μετανάστης κι ένα ...κέικ.
«CANCEL» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Το έργο του David Ireland, με την κοφτερά περίτεχνη γραφή, έχει πολλά να πει για τον μισογυνισμό, τον πολιτισμό, τον εθνικισμό, την ταυτότητα και τα στερεότυπα.
«ΦΙΛΟΚΤΗΤΗΣ» (ΓΙΑΝΝΗ ΡΙΤΣΟΥ) | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Αν το έργο του Σοφοκλή είναι μια ιστορία πόνου και απάτης, τότε ο μονόλογος του Ρίτσου προσθέτει μια νέα διάσταση στη σύγχρονη πρόσληψη του μύθου.
«ΒΙΚΤΟΡ Ή ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Το έργο χλευάζει την κοινωνική αναισχυντία, την ανηθικότητα, τον κούφιο πατριωτισμό, την υποκρισία, και την αβάσταχτη ηλιθιότητα των «μεγάλων».











