Κριτική Onlytheater
«ΗΡΑΚΛΗΣ ΜΑΙΝΟΜΕΝΟΣ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Από την παράσταση έλειψε η κορύφωση, η έκσταση, που θα ταρακουνούσε τους θεατές. Δεν αποδόθηκε το τραγικό μέγεθος του ήρωα, αφήνοντας την επίγευση του ανολοκλήρωτου.
«ΙΚΕΤΙΔΕΣ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Η παράσταση της Μαριάννας Κάλμπαρη, υπήρξε πολύ λίγη και αδύναμη, παρά τα ονόματα – κράχτες και τις όποιες, υποτιθέμενες, «καινοτόμες» σκηνοθετικές παρεμβάσεις.
«ΟΡΝΙΘΕΣ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Η τολμηρή σκηνοθετική οπτική του Άρη Μπινιάρη, μετατοπίζεται, από την κωμική υπερβολή του πρωτότυπου κειμένου, σε μία πιο μυστηριακή και βαθιά υπαρξιακή εκδοχή.
«ΒΑΚΧΕΣ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Ένα παίγνιο εξουσίας, με πολλές παραδοξότητες, έναν εκδικητή θεό κι ένα αμφίσημο μίασμα. Η παράσταση του Εθνικού θάμπωσε από το πολύ χρώμα.
«Η ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΛΙΝ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Ο Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης έπλασε πειστικά ένα σύμπαν, που σημάδεψε τις καρδιές μας.
«ΑΛΛΕΣ ΕΠΟΧΕΣ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Ο Χάρολντ Πίντερ στα πιο σκότεινά του. Δισεπίλυτος γρίφος το «Άλλες Εποχές», σαν στοιχειωμένη σκηνική ποίηση μνήμης και επιθυμίας.
«ΜΑΘΕ ΜΕ ΝΑ ΦΕΥΓΩ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Μία ευαίσθητη, βαθιά ποιητική παράσταση με πιο λοξή ματιά, η οποία ξεκινά ανώδυνα ως μπουλβάρ για να καταλήξει σε δράμα. Πέφτεις στην παγίδα που σου στήνει αριστοτεχνικά
«ΡΙΧΑΡΔΟΣ ΙΙΙ*» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Μία παράσταση τρισδιάστατη, χωρίς μεγαλοστομίες και διδακτισμό. Με όχημα το κείμενο του Σαίξπηρ, στάζει αίμα και μας καλεί να δούμε τη δυστοπική πραγματικότητα, όπως είναι και όχι όπως φαίνεται.
«ΚΥΝΗΓΙ ΑΡΟΥΡΑΙΩΝ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Κείμενο to the point και ενδιαφέρουσα σκηνική αποτύπωση.
«ΑΛΙΓΑΤΟΡΕΣ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Έργο σύγχρονο, επίκαιρο και άκρως τρομακτικό που απηχεί στο πνεύμα της εποχής. Πόσο καλά γνωρίζουμε τους πιο κοντινούς μας ανθρώπους;