• BUZZ
  • Κριτική Onlytheater

Κριτική Onlytheater

«ΤΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΙΡΑΝ» | ΚΡΙΤΙΚΗ

«ΤΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΙΡΑΝ» | ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Συντάκτης: Ντίνα Καρρά
  •           Το έργο του Βιριπάγιεφ ευτυχεί στα χέρια της Ορχήστρας των Μικρών Πραγμάτων και του Χρήστου Θεοδωρίδη, ανοίγοντας έναν δραματοποιημένο διάλογο για το νόημα της ζωής και τις πανανθρώπινες αξίες.

  • 5.0/5 κατάταξη (10 ψήφοι)
«Η ΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΦΟΥΣΤΑΣ» | ΚΡΙΤΙΚΗ

«Η ΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΦΟΥΣΤΑΣ» | ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Συντάκτης: Ντίνα Καρρά
  •           Η παράσταση είναι αιχμηρή και ωμή. Από το πρώτο λεπτό, νιώθεις ότι πατάς σε ναρκοπέδιο, όπου ελλοχεύει πολύς θυμός και αρκεί μία αφορμή για να ξεσπάσει η καταιγίδα.

  • 4.8/5 κατάταξη (21 ψήφοι)
«Ο ΒΑΡΟΝΟΣ ''Φ'' (ΦΙΑΚΑΣ)» | ΚΡΙΤΙΚΗ

«Ο ΒΑΡΟΝΟΣ ''Φ'' (ΦΙΑΚΑΣ)» | ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Συντάκτης: Ντίνα Καρρά
  •           Ο χυμώδης, σαρκαστικός, σύνθετος γλωσσικά λόγος του Μισιτζή και η κωμικότητα των προσώπων υπηρετήθηκαν απόλυτα, χαρίζοντας απλόχερα αβίαστο γέλιο.

  • 5.0/5 κατάταξη (25 ψήφοι)
«ΤΟ ΑΚΡΩΤΗΡΙ» | ΚΡΙΤΙΚΗ

«ΤΟ ΑΚΡΩΤΗΡΙ» | ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Συντάκτης: Ντίνα Καρρά
  •           Το παρελθόν συγκρούεται διαρκώς με το παρόν, αλλά η ελπίδα, τελικά, θα λάμψει και το ταξίδι θα αποδειχθεί το πιο πολύτιμο δώρο ζωής.

  • 5.0/5 κατάταξη (29 ψήφοι)
«Η ΑΛΛΗ ΣΤΕΛΛΑ» | ΚΡΙΤΙΚΗ

«Η ΑΛΛΗ ΣΤΕΛΛΑ» | ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Συντάκτης: Ντίνα Καρρά
  •           Η Μαριάννα Πολυχρονίδη, πληθωρική με βαθιά τρυφερότητα, τρομερό δυναμισμό και φωνητικές αρετές, μπαίνει στο μεδούλι της ηρωίδας της. Λάμπει στη σκηνή.

  • 5.0/5 κατάταξη (32 ψήφοι)
«ΠΕΡΙΜΕΝΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΓΚΟΝΤΟ» | ΚΡΙΤΙΚΗ

«ΠΕΡΙΜΕΝΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΓΚΟΝΤΟ» | ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Συντάκτης: Ντίνα Καρρά
  •           Ο έμπειρος Θωμάς Μοσχόπουλος, απέδειξε ότι μπορεί να αφουγκραστεί την κωμικοτραγική ποιότητα του Γκοντό, στηριζόμενος στον ελλειπτικό λόγο, το χιούμορ, τον παραλογισμό, την ελπίδα και την ακριβή σωματική διάδραση των πρωταγωνιστικών ντουέτων.

  • 5.0/5 κατάταξη (35 ψήφοι)
«ΚΑΛΙΦΟΡΝΙΑ ΝΤΡΙΜΙΝ, 20 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ» | ΚΡΙΤΙΚΗ

«ΚΑΛΙΦΟΡΝΙΑ ΝΤΡΙΜΙΝ, 20 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ» | ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Συντάκτης: Ντίνα Καρρά
  •           Ευθύβολος ο «Ντίνος» του Αλέξανδρου Μπουρδούμη και αφοπλιστικά πηγαίος ο «Άρης» του Σταύρου Καραγιάννη.

  • 5.0/5 κατάταξη (35 ψήφοι)
«LINDA» | ΚΡΙΤΙΚΗ

«LINDA» | ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Συντάκτης: Ντίνα Καρρά
  •           Η πρωταγωνίστρια είναι η αυτοδημιούργητη, οραματίστρια ηρωίδα, που αγωνίζεται να είναι «ορατή», παλεύοντας ταυτόχρονα να ξεπεράσει τις δικές της αδυναμίες και εμμονές με τη νεότητα και την ομορφιά.

  • 4.9/5 κατάταξη (51 ψήφοι)
«ΗΤΑΝ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ» | ΚΡΙΤΙΚΗ

«ΗΤΑΝ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ» | ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Συντάκτης: Ντίνα Καρρά
  •           Η αλήθεια έλειψε από την κλασικότροπη παράσταση του Γ. Νανούρη, η οποία μπλέχτηκε στα δίχτυα ενός μελοδραματικού οικογενειακού δράματος, χωρίς να εμβαθύνει στην ουσία της ιστορίας.

  • 4.9/5 κατάταξη (39 ψήφοι)
«PRIMA FACIE» | ΚΡΙΤΙΚΗ

«PRIMA FACIE» | ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Συντάκτης: Ντίνα Καρρά
  •           Θέλει κότσια να υψώσεις φωνή σε έναν κόσμο πλασμένο από άνδρες για άνδρες. Και η Λένα Παπαληγούρα αποδεικνύεται γερή παίκτρια!

  • 5.0/5 κατάταξη (52 ψήφοι)