Κριτική Onlytheater
ΛΥΣΣΑΣΜΕΝΗ ΓΑΤΑ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Μια παράσταση ενός κλασσικού αμερικάνικου κειμένου, ελαφρώς παρωχημένου χρονικά, που δεν προσαρμόστηκε επαρκώς στο σήμερα, ώστε να γίνει οικείο στον θεατή.
ΕΛΙΓΜΟΙ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Mια παράσταση σύγχρονη, με θεματολογία που μας αφορά όλους.
ΤΟ ΤΙΜΗΜΑ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Αξίζει μια ιδιαίτερη μνεία στο Γιώργο Μιχαλακόπουλο, για τον τρόπο που βιώνει και ερμηνεύει τους ρόλους του, αποδεικνύοντας κάθε φορά, ότι ζει και αναπνέει για το θέατρο.
MON PETIT PRINCE - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Είδα μια παράσταση ενός παραμυθιού με πιο ενήλικη ματιά, όχι όμως απογυμνωμένου από αθωότητα.
ΑΣΚΗΤΙΚΗ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Kάποια σκηνοθετικά ευρήματα, λειτούργησαν ευεργετικά, εξαιρουμένου του ήχου, η πολύ κακή ποιότητα του οποίου ήταν συχνά τροχοπέδη στην ακουστική και την κατανόηση.
ΓΛΥΚΟΠΙΚΡΑ, ΠΑΝΤΟΤΙΝΑ, 'ΟΡΓΙΣΜΕΝΑ ΝΙΑΤΑ' ΣΤΟ OLVIO
-
Τα "Οργισμένα νιάτα" στο OLVIO, είναι από εκείνες τις παραστάσεις που σε ακολουθούν και μετά, αφού έχουν φέρει στην επιφάνεια τη δική σου ξεχασμένη οργισμένη νιότη και πλέον συνειδητοποιείς ότι τα νιάτα πρέπει να είναι οργισμένα αλλιώς δεν είναι νιάτα.
Η ΚΥΡΑ ΤΗΣ ΡΩ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Η σκηνοθεσία ανθρωποκεντρική, επεχείρησε να ρίξει φως σε άγνωστες πτυχές της ζωής της και να εξερευνήσει τη σκέψη και την ψυχή της θρυλικής Κυράς.
ΣΟΦΙΑ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Η σκηνοθεσία είχε ρυθμό, ατμόσφαιρα και ροή, ταίριαξε το έργο με το χώρο και εκμεταλλεύτηκε δημιουργικά την εξαιρετική χημεία του λόγου με τον ηθοποιό που ενσάρκωσε την ηρωίδα.
ΕΡΩΤΟΚΡΙΤΟΣ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Ο Ερωτόκριτος του Δ. Μαραμή, σεβάστηκε το αρχικό κείμενο, αλλά δε δίστασε και να αναμετρηθεί μαζί του και το προσαρμόσει σε ένα σύγχρονο μουσικό έργο, χωρίς να το αλλοιώσει.
ΠΕΡΣΕΣ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Μια παράσταση που προσπάθησε να αποτυπώσει μια φρέσκια, διαφορετική οπτική της τραγωδίας του Αισχύλου, ανιχνεύοντας μια πιο μουσική της διάσταση.