Κριτική άλλων ΜΜΕ
«ΛΕΩΦΟΡΕΙΟΝ Ο ΠΟΘΟΣ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Αφόρητα παλιό θέατρο στη Σκηνή «ΝΙΚΟΣ ΚΟΥΡΚΟΥΛΟΣ» του Εθνικού Θεάτρου. Δυόμιση -ατελείωτες- χαμένες ώρες.
ΜΑΚΡΟΝΗΣΟΣ | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
'Παλέψαμε για να έχετε σήμερα – Κι εσείς να παλέψετε σήμερα για να έχετε αύριο'
Η ΑΠΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΜΑΡΙ ΚΙΟΥΡΙ | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
«Η ΑΠΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΜΑΡΙ ΚΙΟΥΡΙ», είναι μια δυνατή και πλούσια σε ψυχικές διακυμάνσεις θεατρική δημιουργία, που εικονοποιεί με πολυποίκιλα ηχοχρώματα, την κραυγή της μοναδικής αυτής ανθρώπινης ύπαρξης.
ΦΘΙΝΟΠΩΡΙΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Συναισθήματα και σκέψεις, νοσταλγία, χαρά και λύπη που εναλλάσσονται γρήγορα σε ένα σκερτσόζικο λεκτικό τανγκό που χορεύουν οι δύο πρωταγωνιστές του
ΜΙΑ ΚΡΙΤΙΚΗ ΓΙΑ 'ΤΟ ΤΕΛΟΣ'
-
«Τα δάκρυα των ανθρώπων είναι περιορισμένα. Για καθέναν που αρχίζει να κλαίει, κάπου αλλού κάποιος άλλος σταματά.»*
Η ΚΡΙΤΙΚΗ ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΓΕΩΡΓΟΥΣΟΠΟΥΛΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ 'ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΜΗΤΕΡΑ'
-
[...] Συνταρακτική παράσταση ενός έργου που μας αφορά όλους καίρια.
ΕΙΔΑ ΤΙΣ 'ΕΙΚΟΣΙΤΕΣΣΕΡΙΣ ΩΡΕΣ ΑΠΟ ΤΗ ΖΩΗ ΜΙΑΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ' ΣΕ ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ ΚΙΡΚΗΣ ΚΑΡΑΛΗ
-
Μια προσεγμένη δουλειά, που μέσα από ένα καλοκουρδισμένο σύνολο συντελεστών.
ΜΙΑ ΚΡΙΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΟ 'ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΜΗΤΕΡΑ'
-
Η κριτική του Κώστα Ασημακόπουλου για την παράσταση ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΜΗΤΕΡΑ στο περιοδικό Νέα Ευθύνη.
ΜΙΑ ΚΡΙΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΟ 'ΕΙΚΟΣΙΤΕΣΣΕΡΙΣ ΩΡΕΣ ΑΠΟ ΤΗ ΖΩΗ ΜΙΑΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ'
-
Αξίζει να θυσιάσει κάποιος μια ώρα από το απόγευμα του, για να μάθει την ζωή αυτής της γυναίκας, μέσα από την ιδιαίτερη σκηνοθετική ματιά της Κίρκης Καραλή, και την εκρηκτική ερμηνεία της Ιωάννας Μαυρέα.
Η ΘΡΥΛΙΚΗ ΚΥΡΑ ΤΗΣ ΡΩ 'ΑΝΑΣΤΑΙΝΕΤΑΙ' ΚΑΙ ΣΥΓΚΙΝΕΙ ΣΤΟ ΘΗΣΕΙΟΝ, ΕΝΑ ΘΕΑΤΡΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΤΕΧΝΕΣ
-
Εδώ υπάρχει μια μεγάλη αλήθεια. Είναι αυτή που συνιστά την εθνικότητα των πραγμάτων («εθνικό το αληθές» έγραψε ο Διονύσιος Σολωμός).