Κριτική Onlytheater
PROOF - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Μια παράσταση που είχε τη διάθεση να δημιουργήσει τις συνθήκες ενός ψυχολογικού οικογενειακού δράματος, αλλά χρησιμοποίησε συχνά λάθος μέσα για να πετύχει τους στόχους της.
ΕΞΥΠΝΑ ΜΙΚΡΑ ΨΕΜΜΑΤΑ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Ένα σύγχρονο έργο, το οποίο δε διστάζει να ασχοληθεί με τη σύγχρονη οικογένεια και κάποια από τα προβλήματά της, με τρόπο άμεσο, καθημερινό και ευθύ.
ΜΑΛΙΣΤΑ ΚΥΡΙΕ ΖΑΜΠΕΤΑ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Η ζωντάνια και το ενδιαφέρον της παράστασης, περιορίζεται στα τραγούδια. Η πρόζα υστερεί σημαντικά, παρά τις μεμονωμένες προσπάθειες κάποιων ηθοποιών.
HEISENBERG - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Η παράσταση είχε τη διάθεση να ταξιδέψει το θεατή στους ψυχολογικούς λαβυρίνθους των ηρώων και να εμβαθύνει στα αδιέξοδά τους, αλλά παγιδεύτηκε, έχασε τις ισορροπίες της και δεν ολοκλήρωσε την αποστολή της.
ΤΣΑΡΛΙ ΤΣΑΠΛΙΝ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Έργο που ευτύχησε να έχει έναν Θανάση Τσαλταμπάση, στην καλύτερη ίσως ερμηνεία της μέχρι τώρα καριέρας του.
Ο ΜΙΚΡΟΣ ΕΓΩ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Ένα σημαντικό κείμενο, παρουσιάστηκε με απλή, αλλά σαφή ως προς τους στόχους της σκηνοθεσία, από μία ερμηνευτική ομάδα με δυναμική, ταλέντο και συνοχή.
ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΣΕΛΙΔΑ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Παράσταση που τιμά το ταλαιπωρημένο -τα τελευταία χρόνια- είδος της δραματικής κομεντί. Εκμεταλλεύεται τις έξυπνες ατάκες του κειμένου και συνδυάζει ισορροπημένα τη δραματική πτυχή των γεγονότων, με την κωμική.
ΤΟΜΗ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Η σκηνοθεσία με σαφείς στόχους και προσανατολισμό χρησιμοποιεί την πρόκληση για να διερευνήσει τα όρια της τέχνης και της ψυχής των ηρώων.
LOLITA REVERSED - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Ο έρωτας ενός μεσήλικα που ψάχνει να βρει το νόημα, με ένα ανήλικο κορίτσι, το οποίο παίζει μαζί του ένα ερωτικό παιχνίδι, που θυμίζει το δίδυμο γάτας-ποντικού.