• BUZZ
  • Κριτική Onlytheater

Κριτική Onlytheater

'Ο ΓΛΑΡΟΣ' ΤΟΥ ΑΝΤΟΝ ΤΣΕΧΟΦ

'Ο ΓΛΑΡΟΣ' ΤΟΥ ΑΝΤΟΝ ΤΣΕΧΟΦ

  • Κριτική άλλων ΜΜΕ
  • Απογλάρκωση. Γράφει ο Κώστας Γεωργουσόπουλος.

  • 2.0/5 κατάταξη (2 ψήφοι)
PROOF - ΚΡΙΤΙΚΗ

PROOF - ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Μια παράσταση που είχε τη διάθεση να δημιουργήσει τις συνθήκες ενός ψυχολογικού οικογενειακού δράματος, αλλά χρησιμοποίησε συχνά λάθος μέσα για να πετύχει τους στόχους της.

  • 4.0/5 κατάταξη (4 ψήφοι)
ΕΞΥΠΝΑ ΜΙΚΡΑ ΨΕΜΜΑΤΑ - ΚΡΙΤΙΚΗ

ΕΞΥΠΝΑ ΜΙΚΡΑ ΨΕΜΜΑΤΑ - ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Ένα σύγχρονο έργο, το οποίο δε διστάζει να ασχοληθεί με τη σύγχρονη οικογένεια και κάποια από τα προβλήματά της, με τρόπο άμεσο, καθημερινό και ευθύ.

  • 4.3/5 κατάταξη (7 ψήφοι)
ΜΑΛΙΣΤΑ ΚΥΡΙΕ ΖΑΜΠΕΤΑ - ΚΡΙΤΙΚΗ

ΜΑΛΙΣΤΑ ΚΥΡΙΕ ΖΑΜΠΕΤΑ - ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Η ζωντάνια και το ενδιαφέρον της παράστασης, περιορίζεται στα τραγούδια. Η πρόζα υστερεί σημαντικά, παρά τις μεμονωμένες προσπάθειες κάποιων ηθοποιών.

  • 4.3/5 κατάταξη (6 ψήφοι)
HEISENBERG - ΚΡΙΤΙΚΗ

HEISENBERG - ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Η παράσταση είχε τη διάθεση να ταξιδέψει το θεατή στους ψυχολογικούς λαβυρίνθους των ηρώων και να εμβαθύνει στα αδιέξοδά τους, αλλά παγιδεύτηκε, έχασε τις ισορροπίες της και δεν ολοκλήρωσε την αποστολή της.

  • 4.0/5 κατάταξη (5 ψήφοι)
ΤΣΑΡΛΙ ΤΣΑΠΛΙΝ - ΚΡΙΤΙΚΗ

ΤΣΑΡΛΙ ΤΣΑΠΛΙΝ - ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Έργο που ευτύχησε να έχει έναν Θανάση Τσαλταμπάση, στην καλύτερη ίσως ερμηνεία της μέχρι τώρα καριέρας του.

  • 4.2/5 κατάταξη (5 ψήφοι)
Ο ΜΙΚΡΟΣ ΕΓΩ - ΚΡΙΤΙΚΗ

Ο ΜΙΚΡΟΣ ΕΓΩ - ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Ένα σημαντικό κείμενο, παρουσιάστηκε με απλή, αλλά σαφή ως προς τους στόχους της σκηνοθεσία, από μία ερμηνευτική ομάδα με δυναμική, ταλέντο και συνοχή.

  • 4.0/5 κατάταξη (5 ψήφοι)
ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΣΕΛΙΔΑ - ΚΡΙΤΙΚΗ

ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΣΕΛΙΔΑ - ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Νέα
  • Παράσταση που τιμά το ταλαιπωρημένο -τα τελευταία χρόνια- είδος της δραματικής κομεντί. Εκμεταλλεύεται τις έξυπνες ατάκες του κειμένου και συνδυάζει ισορροπημένα τη δραματική πτυχή των γεγονότων, με την κωμική.

  • 4.3/5 κατάταξη (11 ψήφοι)
ΤΟΜΗ - ΚΡΙΤΙΚΗ

ΤΟΜΗ - ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Η σκηνοθεσία με σαφείς στόχους και προσανατολισμό χρησιμοποιεί την πρόκληση για να διερευνήσει τα όρια της τέχνης και της ψυχής των ηρώων.

  • 4.4/5 κατάταξη (9 ψήφοι)
LOLITA REVERSED - ΚΡΙΤΙΚΗ

LOLITA REVERSED - ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Ο έρωτας ενός μεσήλικα που ψάχνει να βρει το νόημα, με ένα ανήλικο κορίτσι, το οποίο παίζει μαζί του ένα ερωτικό παιχνίδι, που θυμίζει το δίδυμο γάτας-ποντικού.

  • 3.7/5 κατάταξη (7 ψήφοι)