• BUZZ
  • Κριτική Onlytheater

Κριτική Onlytheater

ΕΙΜΑΙ - ΚΡΙΤΙΚΗ

ΕΙΜΑΙ - ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Μουσικοθεατρικό ταξίδι με άρωμα φύσης και προσωπικών αναμνήσεων. Συνδύασε λόγο,φωνή, εικόνα, μουσική, νοσταλγία και βαθιά ελληνικότητα. Άμεσο, με διάθεση κατάδυσης στην εσωτερική διαδρομή του καθενός από το χτες στο σήμερα.

  • 3.2/5 κατάταξη (5 ψήφοι)
BU21 - ΚΡΙΤΙΚΗ

BU21 - ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Σύγχρονο έργο που μας φέρνει μπροστά σε κάποιους ιδιαίτερους φόβους μας για την τρομοκρατία. Η σκηνοθεσία αναδεικνύει λεπτές ψυχολογικές αποχρώσεις των ηρώων, δίνοντας αφορμή για προβληματισμό.

  • 3.0/5 κατάταξη (6 ψήφοι)
ΣΟΥΜΑΝ - ΚΡΙΤΙΚΗ

ΣΟΥΜΑΝ - ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Σκηνοθεσία που ανέδειξε τις λεπτές ισορροπίες των χαρακτήρων, τις συγκρούσεις αλλά και τους κοινούς τους τόπους. Μία από τις καλύτερες θεατρικές προτάσεις του φετινού χειμώνα.

  • 3.9/5 κατάταξη (10 ψήφοι)
ΜΕ ΔΥΝΑΜΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΗΦΙΣΙΑ - ΚΡΙΤΙΚΗ

ΜΕ ΔΥΝΑΜΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΗΦΙΣΙΑ - ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Η προβληματική της παράστασης και οι εύστοχοι παραλληλισμοί με το σήμερα, δείχνουν να εξαντλούνται μετά το πρώτο ημίωρο.

  • 3.0/5 κατάταξη (4 ψήφοι)
ΦΙΛΟΥΜΕΝΑ - ΚΡΙΤΙΚΗ

ΦΙΛΟΥΜΕΝΑ - ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Ισορροπία δράματος και κωμωδίας, ρυθμός και ατμόσφαιρα, αλλά και προβολή της ουσίας του κειμένου του ντε Φιλίππο.

  • 3.4/5 κατάταξη (5 ψήφοι)
Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΜΑΥΡΑ - ΚΡΙΤΙΚΗ

Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΜΑΥΡΑ - ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • H παράσταση έδειξε να μην έχει βρει τις ισορροπίες και τον προσανατολισμό της στη σκηνή. Ο υπερτονισμός στα κωμικά της στοιχεία την οδήγησε συχνά, στα όρια της παρωδίας και τους χαρακτήρες στην καρικατούρα, με αποτέλεσμα να λείπει η εσωτερικότητα.

  • 3.2/5 κατάταξη (5 ψήφοι)
ΚΑΝΤΙΝΤ Ή Η ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ - ΚΡΙΤΙΚΗ

ΚΑΝΤΙΝΤ Ή Η ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ - ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Η θεατρική εκδοχή ενός σημαντικού (αν και όχι πολύ γνωστού στο πλατύ κοινό) κειμένου του Διαφωτισμού, αποτέλεσε ένα κερδισμένο στοίχημα.

  • 3.0/5 κατάταξη (4 ψήφοι)
ΙΩΝ - ΚΡΙΤΙΚΗ

ΙΩΝ - ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Ο σκηνοθετικός προσανατολισμός ήταν σαφής, αλλά υπήρξαν σκηνές που δημιούργησαν σύγχυση στο θεατή.

  • 2.3/5 κατάταξη (3 ψήφοι)
ΕΝΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΙ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΤΟΥ ΠΙΣΤΕΥΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΘΑ ΤΟΝ ΣΚΟΤΩΣΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΚΟΤΩΝΟΥΝ - ΚΡΙΤΙΚΗ

ΕΝΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΙ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΤΟΥ ΠΙΣΤΕΥΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΘΑ ΤΟΝ ΣΚΟΤΩΣΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΚΟΤΩΝΟΥΝ - ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Η Πατεράκη εξωτερικεύει με σαφήνεια, συνέπεια και πάθος τις απαιτούμενες κορυφώσεις και γίνεται το "όχημα" του Θωμά Μπέκετ, τόσο προς τη θυσία του , όσο και την αθανασία.

  • 3.4/5 κατάταξη (9 ψήφοι)
Ο ΑΔΑΗΣ ΚΑΙ Ο ΠΑΡΑΦΡΩΝ - ΚΡΙΤΙΚΗ

Ο ΑΔΑΗΣ ΚΑΙ Ο ΠΑΡΑΦΡΩΝ - ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Υπέροχη μετάφραση, στοχευμένη, έξυπνη και με φαντασία σκηνοθεσία και κατάθεση ταλέντου και σκληρής δουλειάς από τους ηθοποιούς.

  • 4.0/5 κατάταξη (8 ψήφοι)