Κριτική Onlytheater
ΕΡΩΤΟΚΡΙΤΟΣ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Ο Ερωτόκριτος του Δ. Μαραμή, σεβάστηκε το αρχικό κείμενο, αλλά δε δίστασε και να αναμετρηθεί μαζί του και το προσαρμόσει σε ένα σύγχρονο μουσικό έργο, χωρίς να το αλλοιώσει.
ΠΕΡΣΕΣ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Μια παράσταση που προσπάθησε να αποτυπώσει μια φρέσκια, διαφορετική οπτική της τραγωδίας του Αισχύλου, ανιχνεύοντας μια πιο μουσική της διάσταση.
ΤΟ ΜΟΝΟΝ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΤΟΥ ΤΑΞΕΙΔΙΟΝ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Ακριβής και λεπτομερής ηθογραφική και ψυχογραφική αποτύπωση του παιδικού κόσμου του ίδιου του συγγραφέα, με μία παιγνιώδη αλλά και ουσιαστική σκηνοθεσία και μία πάλλουσα ερμηνεία. Από τις καλύτερες θεατρικές προτάσεις της φετινής θεατρικής σεζόν.
SWEENEY TODD - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Στη σκηνή του Ηρωδείου είδα να γίνεται μια τολμηρή προσπάθεια παρουσίασης στο ελληνικό κοινό, ενός διάσημου μιούζικαλ, που έδρεψε δάφνες στο Broadway.
ΜΗΔΕΙΑ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Είδα μια παράσταση με προβλήματα, καθώς στην εξέλιξή της, είχα συνεχώς την αίσθηση ότι οι σκηνοθετικές προτάσεις έμεναν ανολοκλήρωτες και χωρίς συγκεκριμένο προσανατολισμό.
ΑΛΚΗΣΤΗ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Η παράσταση αντιμετώπισε το έργο του Ευριπίδη με αποκρυσταλλωμένη άποψη για τη φύση και τα βαθύτερα νοήματα του αρχαίου κειμένου.
ΚΥΚΛΩΠΑΣ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Σκηνοθετική προσέγγιση που σεβάστηκε την ουσία του κειμένου και τη βαθύτερη προβληματική του. Το γυναικείο καστ, αν και μπορεί να ξενίζει σαν επιλογή, είχε όλα εκείνα τα στοιχεία, που ο αρχαίος ποιητής είχε κατά νου να θίξει και να καυτηριάσει στο έργο του.
Ο ΑΛΑΒΡΟΣΤΟΙΣΕΙΩΤΗΣ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Οι ερμηνείες καλοκουρδισμένες και με έμφαση στις λεπτομέρειες, συνετέλεσαν αποφασιστικά στη δημιουργία μιας παράστασης με υψηλή αισθητική και έντονα νοήματα.
ΛΥΣΙΣΤΡΑΤΗ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Παράσταση χωρίς κάτι ξεχωριστό, που θα την έκανε αξιομνημόνευτη. Κινήθηκε σε ρηχά νερά και συχνά αναπαρήγαγε τηλεοπτικά κλισέ.
ΠΕΤΡΕΣ ΣΤΙΣ ΤΣΕΠΕΣ ΤΟΥ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Παράσταση με γρήγορο ρυθμό, πολλές απολαυστικές κωμικές στιγμές και δύο ηθοποιούς που την υπηρετούν με συνέπεια.