Κριτική Onlytheater
Σ' ΕΣΑΣ ΠΟΥ ΜΕ ΑΚΟΥΤΕ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Η εμβριθής μελέτη του σκηνοθέτη και η σκηνική απόδοση του κειμένου, τον οδήγησαν σε προσεκτική και ισορροπημένη σκηνοθεσία, χωρίς ακρότητες.
ΡΩΜΑΙΟΣ ΚΑΙ ΙΟΥΛΙΕΤΑ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Η "πειραγμένη" εκδοχή του κλασσικού Σαιξπηρικού μύθου, είχε ρυθμό, ισορροπία, αλλά και μικρές παγίδες υπερβολής σε εικόνα, ερμηνείες, κίνηση, που δεν αποφεύχθηκαν.
THE MASTER BUILDER - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Το ρεσιτάλ του Ralph Fiennes, σχεδόν αψεγάδιαστο, είναι από μόνο του, μια πολύ καλή αφορμή, για να παρακολουθήσει κανείς την παράσταση. Ο Γ. Χριστόπουλος γράφει κριτική.
ΤΟ ΠΑΝΗΓΥΡΙ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Κείμενο παρωχημένο, ρυθμοί αργοί και συχνά κουραστικοί, πολλές και αχρείαστες παύσεις και αναξιοποίητες κάποιες καλές ερμηνείες.
ΑΠΟ ΠΡΩΤΟ ΧΕΡΙ. ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Κριτική του Σάββα Πατσαλίδη για την παράσταση ΑΠΟ ΠΡΩΤΟ ΧΕΡΙ και ένα γενικό σχόλιο περί περφόρμανς.
ΔΑΜΑΖΟΝΤΑΣ ΤΑ ΚΥΜΑΤΑ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Η κυρία Πατεράκη υπερασπίστηκε την οπτική της στο κείμενο και σκηνοθέτησε μια διάφανη, συμπαγή, ανθρωποκεντρική και άκρως ρεαλιστική παράσταση.
ΑΜΗΝ. ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Ο Δημήτρης Κομνηνός σκηνοθετεί, με άξονα το χιούμορ και την αξιοποίηση της ατάκας, που προσφέρει το κείμενο. Προσπάθεια με γνήσια κωμική φλέβα.
ΚΑΖΙΜΙΡ ΚΑΙ ΚΑΡΟΛΙΝΑ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Παράσταση σύγχρονη, σκηνοθεσία στιβαρή και δυναμική, πολύ καλές ερμηνείες και καλοκουρδισμένος θίασος, κρατούν αμείωτο το ενδιαφέρον του θεατή.
ΑΝΝΑ ΚΑΡΕΝΙΝΑ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Παράσταση μεγάλη σε διάρκεια, κουραστική, που δεν καταφέρνει να συγκινήσει έντονα, να πείσει για το πάθος των ηρώων της και να δέσει σε ενιαίο και αρμονικό σύνολο.
ΚΡΙΤΙΚΗ ΤΟΥ ΣΑΒΒΑ ΠΑΤΣΑΛΙΔΗ ΓΙΑ ΤΟΝ 'ΒΟΫΤΣΕΚ'
-
Φορτώνοντας τον ήρωά του με τις αντιφάσεις, τις νευρώσεις και τις αμαρτίες της εποχής της εκβιομηχάνισης, ο Μπύχνερ παραδίδει στη θεατρική ιστορία ένα υβρίδιο, ημιτελές μεν πλην όμως συναρπαστικό, ανυπάκουο σε κάθε σκηνοθετικό «τσελεμεντέ».