Κριτική Onlytheater
ΤΕΦΡΑ ΚΑΙ ΣΚΙΑ. ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Κατασκευάζουμε τον «εαυτό» μας αενάως, όσο ζούμε. Το ζήτημα είναι ο λόγος της γυναίκας να προκαλέσει συσχετισμούς και αναγωγές από την προσωπική στη συλλογική διάσταση. Αλλιώς η πλήξη καραδοκεί.
Ο ΘΕΟΣ ΤΗΣ ΣΦΑΓΗΣ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Υπήρχε συνεχώς στην ατμόσφαιρα του Αθηνών, μια αίσθηση καλής χημείας μεταξύ της ομάδας των τεσσάρων, η οποία με τον καιρό, υποθέτω, θα γίνεται δυνατότερη.
ΕΓΚΛΗΜΑ ΚΑΙ ΤΙΜΩΡΙΑ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Ο Γεωργιανός σκηνοθέτης Λεβάν Τσουλάτζε που σκηνοθετεί την παράσταση στο θέατρο Άνεσις προτίμησε μία συμβατική ανάγνωση - η πολιτική διάσταση εξαφανίζεται και μένει μια ιστορία μ’ έναν φοιτητή που η φτώχεια και η αδικία τον οδηγούν στον φόνο.
BILLY ELLIOT THE MUSICAL - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Ο Γιώργος Χριστόπουλος είδε το μιούζικαλ BILLY ELLIOT στο Παλλάς και γράφει κριτική.
ΠΑΡΑΣΙΤΑ. ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Ο Γ. Χριστόπουλος πιστεύει πως η Κόρα Καρβούνη, είναι από τις καλύτερες ηθοποιούς της γενιάς της και απολαμβάνει αυτό που κάνει στη σκηνή, στο μέγιστο βαθμό.
ΔΑΦΝΕΣ ΚΑΙ ΠΙΚΡΟΔΑΦΝΕΣ. ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Η Ματίνα Καλτάκη, είδε στο θέατρο Μουσούρη τις ΔΑΦΝΕΣ ΚΑΙ ΠΙΚΡΟΔΑΦΝΕΣ, των Κεχαΐδη - Χαβιαρά, σε σκηνοθεσία Πέτρου Φιλιππίδη και γράφει κριτική.
ΘΕΛΩ ΜΙΑ ΧΩΡΑ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
H Ματίνα Καλτάκη είδε το ΘΕΛΩ ΜΙΑ ΧΩΡΑ του Ανδρέα Φλουράκη, στο Θέατρο Τέχνης και γράφει κριτική.
Η ΜΕΓΑΛΗ ΧΙΜΑΙΡΑ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Ο Γιώργος Χριστόπουλος, γράφει για μια παράσταση, εστιασμένη στον άνθρωπο και τον ψυχισμό του, που διεισδύει βαθιά στην ψυχολογία των ηρώων.
Η ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΚΥΝΗΓΙΟΥ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Ο Γιώργος Χριστόπουλος είδε την παράσταση Η ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΚΥΝΗΓΙΟΥ στο θέατρο Κιβωτός, και γράφει.
STILL LIFE, ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Η αέναη πάλη του "ξανά" με το "για πάντα" και οι μεταμορφώσεις του εαυτού μας, που πολεμάμε να κρατήσουμε και αυτές που αγωνιζόμαστε να απορρίψουμε, είναι συνεχώς στο προσκήνιο. Ο Γιώργος Χριστόπουλος είδε την παράσταση και γράφει.