Κριτική Onlytheater
ΕΠΤΑ ΕΠΙ ΘΗΒΑΣ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Ο Γκραουζίνις σεβάστηκε απόλυτα τον αρχαίο λόγο, τον προσάρμοσε στο σήμερα και τον ανέδειξε με μια εύρυθμη και ατμοσφαιρική σκηνοθεσία.
Η ΚΥΡΙΑ ΤΗΣ ΝΥΧΤΑΣ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Το κείμενο του Γιάννη Μαρή, έτυχε ενός ιδιαίτερου ανεβάσματος, (ατμόσφαιρα, ρυθμός, ερμηνείες), το οποίο το ανέδειξε και το κράτησε σε υψηλό αισθητικό επίπεδο.
ΑΡΙΣΤΟΦΑΝΙΑΔΑ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Παράσταση χαμένη στη δυσκολία του εγχειρήματός της, χωρίς φρέσκια ματιά ή μια ανανεωτική οπτική. Το τέλος ήρθε λυτρωτικά, μετά από ένα δίωρο κουραστικής θέασης.
ΑΜΥΝΤΑΣ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Ο Σπύρος Ευαγγελάτος στον ΑΜΥΝΤΑ του, μας απέδειξε, ότι διατηρεί το κέφι, τη διάθεση και το μεράκι να σκηνοθετεί έργα, που ταιριάζουν στο ταμπεραμέντο του.
ΠΛΟΥΤΟΣ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Το φετινό ανέβασμα του ΠΛΟΥΤΟΥ, δια χειρός Γ. Κιμούλη, έδειξε να έχει προθέσεις για κάτι διαφορετικό. Κάτι όμως, σαν να μην πήγε καλά...
4 - RODRIGO GARCIA - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Δεν είδα τίποτε το ανατρεπτικό ή το καινοτόμο στην παράσταση. Μεγάλη η δόση της πρόκλησης και της σεξουαλικής φλυαρίας.
ΤΟΥ ΚΟΥΤΡΟΥΛΗ Ο ΓΑΜΟΣ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Ο Γιάννης Βούρος στον κεντρικό ρόλο του Κουτρούλη, με ιδιότροπα κωμικό βάδισμα και εντυπωσιακή ζωτικότητα, δίνει μια κεφάτη και ώριμη ερμηνεία.
ΑΡΓΟΠΟΡΗΜΕΝΗ (ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΕΝΟΣ ΚΑΟΥΜΠΟΫ) - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Οι αδυναμίες επισκίασαν τα θετικά στοιχεία. Οι ομοιότητες του κειμένου δε, με το γνωστό κινηματογραφικό σενάριο, στέρησαν την πρωτοτυπία.
ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΗΣ ΜΠΕΡΝΑΡΝΤΑ ΑΛΜΠΑ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Έργο ανθρωποκεντρικό και βαθιά τραγικό, αναζητά σε βάθος τις αιτίες της ανεξέλεγκτης έξαρσης των ανθρώπινων συναισθημάτων και τις συνέπειές της.
ΜΗΧΑΝΗ ΑΜΛΕΤ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
H ατμόσφαιρα ήταν γραμμική και δεν αντιπροσώπευσε επαρκώς τις ψυχολογικές μεταπτώσεις του ήρωα, στην πορεία από τη ματαιότητα προς τη διαύγεια.