Κριτική Onlytheater
ΟΦΣΑΪΝΤ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Το ΟΦΣΑΪΝΤ, ακολούθησε την προβληματική του συγγραφέα, αλλά δεν την ανέπτυξε, ούτε την εξέλιξε, αφήνοντας έντονες επικαλύψεις και δραματουργικά κενά.
ΤΑΡΤΟΥΦΟΣ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Η σκηνοθετική οπτική των Χειλάκη - Δούνια ξεφεύγει από την κλασσική και "ασφαλή" γραμμή σκηνοθεσίας. Κίνηση, σκηνικά και κοστούμια, έχουν σημειολογία και λόγο ύπαρξης.
ΤΟ ΚΟΥΚΛΟΣΠΙΤΟ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Παράσταση σύγχρονη, προσαρμοσμένη στις απαιτήσεις του σήμερα. Κάποιες παραφωνίες στις ερμηνείες, δεν αλλοιώνουν την τελική αισθητική και καλλιτεχνική αξία της.
ΔΕΣΠΟΙΝΙΣ ΤΖΟΥΛΙΑ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Ένταση και πάθος, έκαναν κάποιες στιγμές "κοιλιά", ενώ οι κωμικές πινελιές ξένισαν, αφού δε φάνηκε να έχουν λόγο ύπαρξης στην παράσταση.
ΙΩΒ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Στο ζεστό και ιδιαίτερα φιλόξενο χώρο του Θεάτρου Ιλίσια - Βολανάκης, ο Τσέζαρις Γκραουζίνις, σκηνοθετεί το Θανάση Τσαλταμπάση, στον βιβλικό ΙΩΒ.
ΣΤΗ ΣΙΩΠΗ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Μια ακραία αντίδραση σε ένα ψέμα, σημαδεύει δύο ζωές και την κοινή τους πορεία στο χρόνο. Μια τιμωρία, καταντά να γίνεται κόλαση για δύο.
ΜΙΡΑΝΤΑ. ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Η Ματίνα Καλτάκη πιστεύει ότι αξίζει να δείτε την ΜΙΡΑΝΤΑ κι ας μην επιτρέπει η διασκευή, παρά μόνο σχηματικά τη σύνδεση με το σαιξπηρικό πρωτότυπο.
Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΜΕ ΤΙΣ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΕΙΣ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Ο Γιώργος Χριστοδούλου, πρέπει ν' αποβάλλει τους σκηνικούς του ακκισμούς. Κουράζουν τους θεατές και στερούν από τη δραματικότητα του ρόλου.
ΟΣΑ Η ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΙΓΙΔΑ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Ίσως από τις πιο αδύναμες δουλειές της ομάδας Bijoux De Kant, αλλά σαν σκηνική και αισθητική εμπειρία, αξίζει ο θεατής να τη δει και να μορφώσει προσωπική άποψη.
ΦΩΝΑΖΩ ΣΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ ΜΕ ΟΛΗ ΜΟΥ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Η παράσταση, με τον τρόπο που είναι δομημένη, δεν κατάφερε να δώσει κάτι ολοκληρωμένο, αλλά μόνο ψήγματα αυτών που ήθελε να περάσει.