Κριτική Onlytheater
ΣΜΥΡΝΗ ΜΟΥ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Υπέρμετρη προβολή στην παράσταση της "αστικής" Σμύρνης, σε βάρος της "πνευματικής", με εξαίρεση τη σκηνή της όπερας. Οι τόνοι μελό δεν αποφεύγονται.
NINE. ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Η ταινία του Φελίνι υπήρξε πηγή έμπνευσης για το NINE και κει τελειώνει η όποια σχέση τους.
ΓΚΑΜΠΥ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Η ΓΚΑΜΠΥ αποτελεί τολμηρό θεατρικό πόνημα. Δικαίωσε τους συντελεστές και φανέρωσε βάθος δουλειάς. Προσεγμένη και ευφάνταστη σκηνοθεσία, γρήγορος ρυθμός, εναλλαγές δράσης και αφήγησης, πολύ καλές ερμηνείες.
ΑΠΟΛΥΜΕΝΗ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Οι αδυναμίες και η επαναληπτικότητα του κειμένου, συνδυάστηκαν με σκηνοθετική ατολμία και γενικότερη ερμηνευτική σύγχυση.
ΟΤΑΝ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΟ
-
Η Ματίνα Καλτάκη πιστεύει πως το μήνυμα πίσω από τη σκηνική πράξη είναι τόσο αντιδραστικό, που παίζει τελικά, το παιχνίδι του ακραίου φιλελεύθερου μοντέλου, που έχει διαλύσει το κράτος πρόνοιας.
ΣΥΓΓΝΩΜΗ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Στο Θέατρο Σταθμός, είδα μια παράσταση σύγχρονη, φρέσκια, αληθινή και εξαιρετικά ενδιαφέρουσα, που απέφυγε τις εύκολες και προφανείς λύσεις.
Ο ΧΟΡΟΣ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ. ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Είναι υπερβολική η ‘δόση’ του εγκλεισμού΄, για να την αντιμετωπίσει ένας σύγχρονος σκηνοθέτης με ρεαλιστικά κριτήρια. Και αυτό, δεν αξιολογήθηκε επαρκώς από τον Δ. Καταλειφό και την Ελ. Σκότη.
ΟΔΥΣΣΕΙΑ ΡΑΨΩΔΙΑ Ε' - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Οι ηθοποιοί κατέθεσαν το ταλέντο και την εκφραστικότητά τους στο μέγιστο βαθμό, με αποτέλεσμα μια παράσταση σημερινή, με υψηλό αισθητικό αποτέλεσμα.
ΚΑΓΚΟΥΡΩ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Κείμενο με παλιομοδίτικα σύγχρονη προβληματική, φλυαρία, δραματουργικά κενά και σκηνοθεσία που δε βοήθησε στην ανάπτυξη και την εξέλιξη της παράστασης.
ΤΕΦΡΑ ΚΑΙ ΣΚΙΑ. ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Κατασκευάζουμε τον «εαυτό» μας αενάως, όσο ζούμε. Το ζήτημα είναι ο λόγος της γυναίκας να προκαλέσει συσχετισμούς και αναγωγές από την προσωπική στη συλλογική διάσταση. Αλλιώς η πλήξη καραδοκεί.