Κριτική Onlytheater
ΑΥΤΗ Η ΝΥΧΤΑ ΜΕΝΕΙ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Σκληρότητα, συναίσθημα, χιούμορ και ευαισθησία, συνυπάρχουν σε σωστή δοσολογία, κάνοντας το θεατή να περάσει μία νύχτα που θα του μείνει στο νου και την καρδιά.
ΣΤΕΛΛΑ ΚΟΙΜΗΣΟΥ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Ο σκηνοθέτης ακολουθεί μια εντελώς ρεαλιστική γραμμή στην οπτική του και δίνει μια μοντέρνα άποψη μιας ακραίας νεοελληνικής οικογένειας.
ΤΟ ΓΛΥΚΟ ΠΟΥΛΙ ΤΗΣ ΝΙΟΤΗΣ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Παλαιωμένη σκηνοθετική οπτική, πομπώδης και υπερβολικός λόγος, αστοχίες στα video, τα σκηνικά και την κίνηση και ξεπερασμένη ερμηνευτική προσέγγιση.
ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΝΗ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Η Μαρία Κίτσου επωμίζεται το δύσκολο ρόλο της Ελένης Παπαδάκη και είναι προφανές από την ερμηνεία της, ότι έχει εμβαθύνει στα στοιχεία του χαρακτήρα, που αποκάλυψε η έρευνα.
ΔΕΙΠΝΟ ΗΛΙΘΙΩΝ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Oι ανθρώπινες σχέσεις, έρχονται στο επίκεντρο της παράστασης με έναν παιγνιώδη τρόπο, προσπαθώντας να αγγίξουν την ουσία τους.
DELETE - ΔΙΑΓΡΑΦΗ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Πολύ καλές και ώριμες ερμηνείες από δύο νεαρά παιδιά, που υποδύονται αντίστοιχα θύτη και θύμα bullying.
ΔΩΔΕΚΑΤΗ ΝΥΧΤΑ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Ο Δημήτρης Καρατζάς σκηνοθετεί το εγχείρημα με σύγχρονη οπτική, που δίνει μεγάλη σημασία στην αισθητική και στη σκηνική παρουσία των ηθοποιών.
Ο ΑΗ ΒΑΣΙΛΗΣ ΕΙΝΑΙ ΣΚΕΤΗ ΛΕΡΑ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Στη σκηνή του Θεάτρου Βέμπο, είδα μια παράσταση, η οποία στη διασκευή της από τη γαλλική πραγματικότητα, έχασε τη λάμψη της.
Η ΑΡΡΩΣΤΙΑ ΤΗΣ ΝΙΟΤΗΣ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Σκηνοθεσία που καθοδηγεί σωστά τους ηθοποιούς στα μονοπάτια των μεταξύ τους σχέσεων και ερμηνείες με ουσία, δίνουν μια παράσταση που αξίζει να δεις, καθώς παραμένει πάντα δυναμική και επίκαιρη.
FAITH - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Αποσπασματική και χωρίς εμφανή στόχο σκηνοθεσία, άφησε σε χαλαρούς ρυθμούς τη σκηνική συνεργασία των ηθοποιών, σε ένα έργο που απαιτούσε ρυθμό και αλληλεπίδραση.











