Κριτική Onlytheater
Ο ΧΟΡΟΣ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ. ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Είναι υπερβολική η ‘δόση’ του εγκλεισμού΄, για να την αντιμετωπίσει ένας σύγχρονος σκηνοθέτης με ρεαλιστικά κριτήρια. Και αυτό, δεν αξιολογήθηκε επαρκώς από τον Δ. Καταλειφό και την Ελ. Σκότη.
ΟΔΥΣΣΕΙΑ ΡΑΨΩΔΙΑ Ε' - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Οι ηθοποιοί κατέθεσαν το ταλέντο και την εκφραστικότητά τους στο μέγιστο βαθμό, με αποτέλεσμα μια παράσταση σημερινή, με υψηλό αισθητικό αποτέλεσμα.
ΚΑΓΚΟΥΡΩ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Κείμενο με παλιομοδίτικα σύγχρονη προβληματική, φλυαρία, δραματουργικά κενά και σκηνοθεσία που δε βοήθησε στην ανάπτυξη και την εξέλιξη της παράστασης.
ΤΕΦΡΑ ΚΑΙ ΣΚΙΑ. ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Κατασκευάζουμε τον «εαυτό» μας αενάως, όσο ζούμε. Το ζήτημα είναι ο λόγος της γυναίκας να προκαλέσει συσχετισμούς και αναγωγές από την προσωπική στη συλλογική διάσταση. Αλλιώς η πλήξη καραδοκεί.
Ο ΘΕΟΣ ΤΗΣ ΣΦΑΓΗΣ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Υπήρχε συνεχώς στην ατμόσφαιρα του Αθηνών, μια αίσθηση καλής χημείας μεταξύ της ομάδας των τεσσάρων, η οποία με τον καιρό, υποθέτω, θα γίνεται δυνατότερη.
ΕΓΚΛΗΜΑ ΚΑΙ ΤΙΜΩΡΙΑ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Ο Γεωργιανός σκηνοθέτης Λεβάν Τσουλάτζε που σκηνοθετεί την παράσταση στο θέατρο Άνεσις προτίμησε μία συμβατική ανάγνωση - η πολιτική διάσταση εξαφανίζεται και μένει μια ιστορία μ’ έναν φοιτητή που η φτώχεια και η αδικία τον οδηγούν στον φόνο.
BILLY ELLIOT THE MUSICAL - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Ο Γιώργος Χριστόπουλος είδε το μιούζικαλ BILLY ELLIOT στο Παλλάς και γράφει κριτική.
ΠΑΡΑΣΙΤΑ. ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Ο Γ. Χριστόπουλος πιστεύει πως η Κόρα Καρβούνη, είναι από τις καλύτερες ηθοποιούς της γενιάς της και απολαμβάνει αυτό που κάνει στη σκηνή, στο μέγιστο βαθμό.
ΔΑΦΝΕΣ ΚΑΙ ΠΙΚΡΟΔΑΦΝΕΣ. ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Η Ματίνα Καλτάκη, είδε στο θέατρο Μουσούρη τις ΔΑΦΝΕΣ ΚΑΙ ΠΙΚΡΟΔΑΦΝΕΣ, των Κεχαΐδη - Χαβιαρά, σε σκηνοθεσία Πέτρου Φιλιππίδη και γράφει κριτική.
ΘΕΛΩ ΜΙΑ ΧΩΡΑ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
H Ματίνα Καλτάκη είδε το ΘΕΛΩ ΜΙΑ ΧΩΡΑ του Ανδρέα Φλουράκη, στο Θέατρο Τέχνης και γράφει κριτική.