Κριτική Onlytheater
ΟΡΓΙΣΜΕΝΑ ΝΙΑΤΑ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Η Πέγκυ Τρικαλιώτη στο ρόλο της Άλισον, έχει δύναμη, ρυθμό, ρεαλισμό και πάθος στην ερμηνεία της. Μας συστήνεται εκ νέου. Χωρίς μανιέρα κι ευκολίες, με φυσικότητα και ελεγχόμενο συναίσθημα.
ΙΔΙΩΤΙΚΕΣ ΖΩΕΣ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Χωρίς κακή τελική γεύση, έχει αρκετές καλές και αστείες στιγμές, αλλά συνολικά δεν αφήνει το αποτύπωμά της στη μακροπρόθεσμη μνήμη του θεατή.
ΠΑΤΡΙΔΑ ΤΩΡΑ 8 ΩΡΕΣ ΚΑΙ 35 ΛΕΠΤΑ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Μια παράσταση που στηρίχθηκε στους πυλώνες πατρίδα και οικογένεια και συνέδεσε τις εξελίξεις και τις παθογένειές τους.
ΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΕΝΟΣ ΤΡΕΛΛΟΥ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Ερμηνεία άνευρη, αχρωμάτιστη, επιδεικτική ενός σχεδόν υπετροφικού εγώ, δεν εμβάθυνε στις αλήθειες μιας ταραγμένης προσωπικότητας.
ΛΥΣΣΑΣΜΕΝΗ ΓΑΤΑ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Μια παράσταση ενός κλασσικού αμερικάνικου κειμένου, ελαφρώς παρωχημένου χρονικά, που δεν προσαρμόστηκε επαρκώς στο σήμερα, ώστε να γίνει οικείο στον θεατή.
ΕΛΙΓΜΟΙ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Mια παράσταση σύγχρονη, με θεματολογία που μας αφορά όλους.
ΤΟ ΤΙΜΗΜΑ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Αξίζει μια ιδιαίτερη μνεία στο Γιώργο Μιχαλακόπουλο, για τον τρόπο που βιώνει και ερμηνεύει τους ρόλους του, αποδεικνύοντας κάθε φορά, ότι ζει και αναπνέει για το θέατρο.
MON PETIT PRINCE - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Είδα μια παράσταση ενός παραμυθιού με πιο ενήλικη ματιά, όχι όμως απογυμνωμένου από αθωότητα.
ΑΣΚΗΤΙΚΗ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Kάποια σκηνοθετικά ευρήματα, λειτούργησαν ευεργετικά, εξαιρουμένου του ήχου, η πολύ κακή ποιότητα του οποίου ήταν συχνά τροχοπέδη στην ακουστική και την κατανόηση.
ΓΛΥΚΟΠΙΚΡΑ, ΠΑΝΤΟΤΙΝΑ, 'ΟΡΓΙΣΜΕΝΑ ΝΙΑΤΑ' ΣΤΟ OLVIO
-
Τα "Οργισμένα νιάτα" στο OLVIO, είναι από εκείνες τις παραστάσεις που σε ακολουθούν και μετά, αφού έχουν φέρει στην επιφάνεια τη δική σου ξεχασμένη οργισμένη νιότη και πλέον συνειδητοποιείς ότι τα νιάτα πρέπει να είναι οργισμένα αλλιώς δεν είναι νιάτα.