Κριτική Onlytheater
ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΙ ΤΟΥ ΛΥΚΟΥ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Μια προσπάθεια προσαρμογής ενός μυθιστορήματος σε θεατρικό μονόλογο, που ενώ ξεκίνησε με ένα σχετικό ενδιαφέρον, γρήγορα εξάντλησε τις δυνατότητές του και βάλτωσε.
ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΦΕΓΓΑΡΙΑ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Και μόνο που βλέπεις στη σκηνή τον Άγγελο Αντωνόπουλο να ζει το ρόλο που παίζει, αρκεί.
Η ΔΙΚΗ ΤΟΥ Κ. - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Μια σκηνική ανάγνωση ενός δύσκολου κειμένου, με φαντασία και πρωτοτυπία στην οπτική της.
ΠΟΘΟΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΛΕΥΚΕΣ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Κάποιες καλές ερμηνείες και μια νοσταλγία στην ατμόσφαιρα, δεν έφτασαν για να δώσουν ρυθμό και ζωή στην παράσταση.
ΤΡΕΙΣ ΑΔΕΛΦΕΣ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Κλασσικό έργο σε μια πιο φρέσκια προσέγγιση, ανθρωποκεντρική, που διερευνά σε βάθος το ψυχολογικό υπόβαθρο των τριών ηρωίδων.
ΡΙΧΑΡΔΟΣ Ο Β' - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Σαν εικαστικό γεγονός, θα ήταν ίσως από τα κορυφαία της σεζόν, αλλά σαν θεατρική σύλληψη -έστω και μέσα από την αντισυμβατικότητά της- έχει αδυναμίες.
1984 - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Καταιγιστικός ρυθμός και έντονα κλειστοφοβική -και με την αίσθηση της διαρκούς απειλής- ατμόσφαιρα.
LEBENSRAUM - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Τα μηνύματά της επίκαιρα όσο ποτέ, δίνουν στο θεατή αφορμή για σκέψη και περαιτέρω επεξεργασία τους. Αξίζει να τη δείτε.
ΤΙ ΑΠΕΓΙΝΕ Η ΜΠΕΙΜΠΙ ΤΖΕΗΝ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Ατμόσφαιρα θρίλερ, ρυθμός, βιτριολικό χιούμορ, εντυπωσιακό σκηνικό και ρεσιτάλ δύο σπουδαίων ηθοποιών. Μια από τις πιο ενδιαφέρουσες θεατρικές προτάσεις.
ΣΤΕΛΛΑ ΒΙΟΛΑΝΤΗ (ΕΡΩΣ ΕΣΤΑΥΡΩΜΕΝΟΣ) - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Σκηνοθεσία με ρυθμό, ατμόσφαιρα και μια ρομαντικά νοσταλγική οπτική, χωρίς να καταφεύγει στο φτηνό μελό για να συγκινήσει και πολύ καλές ερμηνείες.