• BUZZ
  • Κριτική Onlytheater

Κριτική Onlytheater

«BLUE» | ΚΡΙΤΙΚΗ

«BLUE» | ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Συντάκτης: Ντίνα Καρρά
  •           Παράσταση τίμια στις προθέσεις της, με αισθητική και σασπένς. Πυλώνες της ο δυστοπικός κόσμος της απομόνωσης και το ζήτημα της διαφορετικότητας.

  • 4.9/5 κατάταξη (78 ψήφοι)
«Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΝΤΟΛΣΚ» | ΚΡΙΤΙΚΗ

«Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΝΤΟΛΣΚ» | ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Συντάκτης: Ντίνα Καρρά
  •           Θέατρο ενεργειακό και ζωτικό. Μία παράσταση καλοκουρδισμένη που θα θυμάσαι καιρό μετά.

  • 5.0/5 κατάταξη (75 ψήφοι)
«Ο ΓΑΜΟΣ» | ΚΡΙΤΙΚΗ

«Ο ΓΑΜΟΣ» | ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Συντάκτης: Ντίνα Καρρά
  •           Θέατρο ρεαλιστικό με όλη την ουσία. Σοκάρει, ξεβολεύει, ταρακουνάει, συγκινεί. Μια ιστορία σκληρή, αλλά αληθινή, που οφείλεις να δεις κατάματα.

  • 4.9/5 κατάταξη (71 ψήφοι)
«Η ΜΟΝΑΞΙΑ ΤΗΣ ΔΥΣΗΣ» | ΚΡΙΤΙΚΗ

«Η ΜΟΝΑΞΙΑ ΤΗΣ ΔΥΣΗΣ» | ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Συντάκτης: Ντίνα Καρρά
  •           Στο πρώτο μέρος, παρατηρείται «υπερπαίξιμο» των ηθοποιών, σαν να μην έχουν βρει τα σωστά πατήματα, σαν να μην έχουν κοινούς κώδικες επικοινωνίας.

  • 4.8/5 κατάταξη (77 ψήφοι)
«Ο ΜΑΚΗΣ» | ΚΡΙΤΙΚΗ

«Ο ΜΑΚΗΣ» | ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Συντάκτης: Ντίνα Καρρά
  •           Ένας υπαρξιακός μονόλογος γραμμένος με λόγο άμεσο, σκληρό αλλά και ποιητικό για τους απόμαχους της ζωής.

  • 4.8/5 κατάταξη (88 ψήφοι)
«Ο ΣΥΝΕΡΓΟΣ» | ΚΡΙΤΙΚΗ

«Ο ΣΥΝΕΡΓΟΣ» | ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Συντάκτης: Ντίνα Καρρά
  •           Το έργο δεν εστιάζει στον θύτη ούτε στο θύμα, επικεντρώνεται μονάχα στον συνεργό. Εκείνον που γνωρίζει πολλά, αλλά σωπαίνει.

  • 5.0/5 κατάταξη (65 ψήφοι)
«ΤΣΙΤΑΧ» | ΚΡΙΤΙΚΗ

«ΤΣΙΤΑΧ» | ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Συντάκτης: Ντίνα Καρρά
  •           Ο Νινιός κατορθώνει με ωριμότητα, να ακροβατεί μεταξύ χιούμορ και σπαραγμού, αφοπλιστικής αφέλειας και αυτοσαρκασμού.

  • 4.9/5 κατάταξη (65 ψήφοι)
«ΤΑ ΔΕΚΑΝΙΚΙΑ Ή ΠΩΣ ΞΕΜΑΘΑ ΝΑ ΠΕΡΠΑΤΩ» | ΚΡΙΤΙΚΗ

«ΤΑ ΔΕΚΑΝΙΚΙΑ Ή ΠΩΣ ΞΕΜΑΘΑ ΝΑ ΠΕΡΠΑΤΩ» | ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Συντάκτης: Ντίνα Καρρά
  •           Παράσταση δίχως λόγια, αλλά με ουσία, ζωντάνια, ενέργεια, ρυθμό, άρτια κινησιολογία, έντονη εκφραστικότητα, ακρίβεια, πειθαρχία, ομαδικότητα, αισθητική.

  • 5.0/5 κατάταξη (58 ψήφοι)
«DOGVILLE» | ΚΡΙΤΙΚΗ

«DOGVILLE» | ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Συντάκτης: Ντίνα Καρρά
  •           Το παραμύθι, του Trier, δεν έχει happy end και ο θεατής γυρεύει διέξοδο, πνιγμένος από εσωτερικές αναθυμιάσεις.

  • 4.2/5 κατάταξη (120 ψήφοι)
«ΤΟ ΧΕΛΙΔΟΝΙ» | ΚΡΙΤΙΚΗ

«ΤΟ ΧΕΛΙΔΟΝΙ» | ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Συντάκτης: Ντίνα Καρρά
  •           Ο νεαρός Δημήτρης Τσικλής, στον ρόλο του «Ραμόν», κερδίζει τον θεατή με την άνετη και ευθύβολη ερμηνεία του.

  • 4.5/5 κατάταξη (73 ψήφοι)