Κριτική Onlytheater
Η ΧΩΡΑ ΠΟΥ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΠΕΘΑΙΝΕΙΣ | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Στο θέατρο «ΣΤΑΘΜΟΣ», ο Ένκε Φεζολλάρι σκηνοθετεί τη νουβέλα της Vorpsi με τα πιο ωραία υλικά: αγάπη, συγκίνηση, ενσυναίσθηση.
«Ο ΚΗΠΟΣ ΜΕ ΤΙΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Μία βαθιά ανθρώπινη, σύγχρονη «φέτα ζωής» ζυμωμένη με φροντίδα, ενσυναίσθηση, ευαισθησία και χιούμορ.
«ΟΡΓΙΣΜΕΝΑ ΝΙΑΤΑ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Ο Θοδωρής Βουρνάς φροντίζει να δημιουργήσει την κατάλληλη ατμόσφαιρα του έργου και να φέρει το κοινό σε επαφή με το πνεύμα του.
«Ο ΘΕΟΣ ΤΗΣ ΣΦΑΓΗΣ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Η σκηνοθετική ανάγνωση, του Κώστα Φιλίππογλου, εστιάζει, εύστοχα, στον τραγέλαφο του πρωτότυπου κειμένου, με ζωντανή πλοκή και γλώσσα που τσακίζει.
«Η ΓΙΔΑ Ή ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΒΙΑ;» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Η παράσταση αποτελεί άρτιο θεατρικό προϊόν για τη σύλληψη της ιδέας και της ευφυούς υλοποίησής της.
OI ΔΩΔΕΚΑ ΕΝΟΡΚΟΙ | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
H Κωνσταντίνα Νικολαΐδη σκηνοθετεί ρεαλιστικά, δίνοντας τα στοιχεία ενός κλειστοφοβικού δράματος με στοιχεία θρίλερ.
ΞΥΠΝΑ ΒΑΣΙΛΗ | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Ο Άρης Μπινιάρης διασκευάζει και σκηνοθετεί, με έμπνευση και ζήλο, ένα ρηξικέλευθο θεατρικό προϊόν με την πολύτιμη αρωγή της Θεοδώρας Καπράλου στη δραματουργική επεξεργασία.
ΟΙ ΜΑΓΙΣΣΕΣ ΤΟΥ ΣΑΛΕΜ | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Μία σπουδαία παράσταση που αφήνει στον θεατή το αίσθημα της καλλιτεχνικής και αισθητικής πληρότητας.
Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΜΑΥΡΑ | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Το πρωταγωνιστικό δίδυμο απογειώνει τον πυρήνα του θεατρικού με την ευθύβολη υποκριτική του ικανότητα.
ΟΙ ΑΘΙΚΤΟΙ | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
«ΟΙ ΑΘΙΚΤΟΙ», στον Νέο Ακάδημο, ήρθαν για να γίνουν λατρεία. Με μία λέξη: εκπληκτικοί!