Κριτική Onlytheater
«ΤΟ ΠΑΡΤΥ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΟΥ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Η καλύτερη στιγμή -συγγραφικά και υποκριτικά- της Ελένης Ράντου. Σκηνικά πληθωρική, ωστόσο πειθαρχημένη, ευθύβολη, συνειδητοποιημένη, κυριαρχεί στο σανίδι!
«ΨΗΛΑ ΑΠ' ΤΗ ΓΕΦΥΡΑ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Μία υπαρξιακή τραγωδία για τον άνθρωπο, που συνθλίβεται κυριολεκτικά, παγιδευμένος στα γρανάζια της δικής του ουτοπίας.
«ΠΑΙΧΝΙΔΟΠΟΙΟΣ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Το έργο κρούει τον κώδωνα του κινδύνου σε κάθε επικίνδυνο ψέμα, σε κάθε επικίνδυνο βόλεμα.
«ΔΙΑΛΕΞΕ ΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ ΣΟΥ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Συνεχές διαβρωτικό χιούμορ, εκπλήξεις, αλλεπάλληλες ανατροπές, κορύφωση και ένα απρόσμενο φινάλε.
«ΚΩΛΟΚΑΙΡΟΣ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Η παράσταση διεισδύει στον ζοφερό κόσμο πέντε ανθρώπων, δημιουργώντας κωμικοτραγικές ατμόσφαιρες με εναλλασσόμενες σκηνικές θερμοκρασίες και σουρεαλιστικά στοιχεία.
«BLUE» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Παράσταση τίμια στις προθέσεις της, με αισθητική και σασπένς. Πυλώνες της ο δυστοπικός κόσμος της απομόνωσης και το ζήτημα της διαφορετικότητας.
«Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΝΤΟΛΣΚ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Θέατρο ενεργειακό και ζωτικό. Μία παράσταση καλοκουρδισμένη που θα θυμάσαι καιρό μετά.
«Ο ΓΑΜΟΣ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Θέατρο ρεαλιστικό με όλη την ουσία. Σοκάρει, ξεβολεύει, ταρακουνάει, συγκινεί. Μια ιστορία σκληρή, αλλά αληθινή, που οφείλεις να δεις κατάματα.
«Η ΜΟΝΑΞΙΑ ΤΗΣ ΔΥΣΗΣ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Στο πρώτο μέρος, παρατηρείται «υπερπαίξιμο» των ηθοποιών, σαν να μην έχουν βρει τα σωστά πατήματα, σαν να μην έχουν κοινούς κώδικες επικοινωνίας.
«Ο ΜΑΚΗΣ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Ένας υπαρξιακός μονόλογος γραμμένος με λόγο άμεσο, σκληρό αλλά και ποιητικό για τους απόμαχους της ζωής.