Κριτική Onlytheater
«ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΣΤΗ ΒΡΕΜΗ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Η Μαρία Κεχαγιόγλου, ως η φόνισσα της Βρέμης, παραδίδει μάθημα εκρηκτικής λιτότητας.
«Ο ΚΥΚΛΟΣ ΤΩΝ ΧΑΜΕΝΩΝ ΠΟΙΗΤΩΝ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Τί γίνεται όταν ο δάσκαλος οδηγεί τους μαθητές του στις αξίες της ανακάλυψης, της ανεξαρτησίας, της ελευθερίας, του έρωτα και της φιλίας;
«ΣΠΑΣΜΕΝΗ ΣΤΑΜΝΑ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Από τους ηθοποιούς, διακρίθηκαν ο Ν. Χατζόπουλος στον ρόλο του γραφικού «Δικαστή Αδάμ» για την κουτοπονηριά και το μπρίο του και ο Θ. Τοκάκης για τον «Ρούπρεχτ Τύμπελ» του.
«ΔΕΣΠΟΙΝΙΣ ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Στην εύπλαστη υποκριτική δεινότητα της Κ. Μαραγκού, είδαμε την υστερία και την παράνοια μιας συναισθηματικά στείρας δασκάλας, αλλά και τον φόβο μιας καταπιεσμένης ύπαρξης.
«ΜΠΙΛ ΚΑΙ ΛΟΥ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Ένα γλυκόπικρο παραμύθι για ενήλικες και όχι μόνο, με ωραία ροή, φρεσκάδα, ενάργεια και καλοδουλεμένες ερμηνείες.
«ΑΚΡΩΣ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΟ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Ένα μείγμα εύφορης γραφής, ειρωνικής ματιάς και βαθιάς μελαγχολίας σε σωστές αναλογίες.
«...ΚΑΛΑ, ΕΣΥ ΣΚΟΤΩΘΗΚΕΣ ΝΩΡΙΣ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Σε ένα τραπέζι που λειτουργεί σαν ρολόι, περνούν διαδοχικά άνθρωποι βασανισμένοι και βασανιστές, φυλακές, τρελάδικα, εξορίες σε μια υποδειγματική σκηνική διάσταση.
«ΔΥΣΑΡΜΟΝΙΕΣ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Οι δύο ηθοποιοί, άμεσοι και φυσικοί στον λόγο, στα βλέμματα, στις παύσεις, στις χειρονομίες, υπηρέτησαν με ζήλο τον ρόλο τους.
«BERLIN ALEXANDERPLATZ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Ένα κωμικοτραγικό έπος, βγαλμένο από τον υπόκοσμο του Βερολίνου, στην ταραγμένη εποχή του Μεσοπολέμου.
«ΒΡΥΚΟΛΑΚΕΣ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Παρόλο το συγκλονιστικό κείμενο της ιψενικής δραματουργίας, η παράσταση δεν κατάφερε να ικανοποιήσει τις προσδοκίες των θεατών, ούτε ως συνολική εικόνα, ούτε ως επιμέρους υποκριτικές επιδόσεις.