Κριτική Onlytheater
«ΤΟ ΓΕΥΜΑ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Μία γιορτή που καταλήγει σε κτηνωδία, καρέ-καρέ. Δραματική εξέλιξη με ρυθμό και ένταση. Η ανθρώπινη σιωπή επιβλητική, γίνεται ανθρώπινο ουρλιαχτό.
«ΚΑΡΑΪΣΚΑΚΕΝΑ - Ο ΘΡΥΛΟΣ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Η Σοφία Καψούρου ενδύεται με ευθυβολία, γενναιότητα και σθένος την ηρωίδα της. Μια μητέρα που λάτρεψε τον γιο της, όσο καμία άλλη.
«ΤΟ ΘΕΙΟ ΤΡΑΓΙ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Στο «BIOS» ο Άρης Μπινιάρης επανέρχεται δυναμικά στα πάτρια εδάφη, μετά από δέκα χρόνια, για να αναζητήσει την παλιά του αγάπη και να την κάνει κτήμα του.
«ΤΑΞΙΔΙ ΜΕΓΑΛΗΣ ΜΕΡΑΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΝΥΧΤΑ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Ολέθριες σχέσεις γεμάτες εξομολογήσεις, μυστικά, ψέματα, αποκαλύψεις, εκρήξεις, επιθέσεις αγάπης και μίσους, σε μια ύστατη προσπάθεια επικοινωνίας.
«Η ΜΑΝΑ ΑΥΤΟΥΝΟΥ... ΈΛΛΗ ΖΑΧΟΥ ΤΑΧΤΣΗ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Παράσταση που σε απορροφά, από την αρχή έως το τέλος, χάρη στο καλογραμμένο κείμενο, την υποβλητική σκηνοθετική λιτότητα και την ατόφια ερμηνεία.
«ΗΜΕΡΑ ΚΥΡΙΟΥ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
H παράσταση, καλοκουρδισμένη, ισορροπεί σε τεντωμένο σκοινί, αγγίζοντας ευαίσθητα θέματα, τα οποία ακολουθούν τον θεατή, όταν τα φώτα σβήνουν.
«ΠΟΝΗΡΟ ΠΝΕΥΜΑ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Ένα ξέφρενο πάρτι «επιβίωσης» που μυρίζει αλκοόλ και μπαρούτι. Κι ενώ ο πόλεμος καλά κρατεί, ένα ζευγάρι παρτάρει ανελέητα με καλεσμένους ζωντανούς και… νεκρούς.
«Ο ΚΥΡΙΟΣ ΚΟΛΠΕΡΤ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Όταν η βία γίνεται διασκέδαση, τότε πραγματικά κάτι λάθος έχει συμβεί σε τούτο τον κόσμο.
«ΤΟ ΣΩΣΕ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Το κωμικό στην παράσταση στηρίζεται αποκλειστικά στην παράδοξη συνενοχή και τον συγχρονισμό ανθρώπων και πραγμάτων σε λάθος στιγμές.
«ΑΝΤΙΓΟΝΗ», ΤΟΥ ΖΑΝ ΑΝΟΥΙΓ | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Η Μαρία Πρωτόπαππα κινεί τα νήματα μιας καλοστημένης δουλειάς -ως «Τροφός» και ως σκηνοθέτις-, πάνω στην καθάρια μετάφραση του Μάριου Πλωρίτη.