Κριτική Onlytheater
«Η ΜΟΝΑΞΙΑ ΤΗΣ ΔΥΣΗΣ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Στο πρώτο μέρος, παρατηρείται «υπερπαίξιμο» των ηθοποιών, σαν να μην έχουν βρει τα σωστά πατήματα, σαν να μην έχουν κοινούς κώδικες επικοινωνίας.
«Ο ΜΑΚΗΣ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Ένας υπαρξιακός μονόλογος γραμμένος με λόγο άμεσο, σκληρό αλλά και ποιητικό για τους απόμαχους της ζωής.
«Ο ΣΥΝΕΡΓΟΣ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Το έργο δεν εστιάζει στον θύτη ούτε στο θύμα, επικεντρώνεται μονάχα στον συνεργό. Εκείνον που γνωρίζει πολλά, αλλά σωπαίνει.
«ΤΣΙΤΑΧ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Ο Νινιός κατορθώνει με ωριμότητα, να ακροβατεί μεταξύ χιούμορ και σπαραγμού, αφοπλιστικής αφέλειας και αυτοσαρκασμού.
«ΤΑ ΔΕΚΑΝΙΚΙΑ Ή ΠΩΣ ΞΕΜΑΘΑ ΝΑ ΠΕΡΠΑΤΩ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Παράσταση δίχως λόγια, αλλά με ουσία, ζωντάνια, ενέργεια, ρυθμό, άρτια κινησιολογία, έντονη εκφραστικότητα, ακρίβεια, πειθαρχία, ομαδικότητα, αισθητική.
«DOGVILLE» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Το παραμύθι, του Trier, δεν έχει happy end και ο θεατής γυρεύει διέξοδο, πνιγμένος από εσωτερικές αναθυμιάσεις.
«ΤΟ ΧΕΛΙΔΟΝΙ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Ο νεαρός Δημήτρης Τσικλής, στον ρόλο του «Ραμόν», κερδίζει τον θεατή με την άνετη και ευθύβολη ερμηνεία του.
«ΟΠΟΥ ΚΙ ΑΝ ΠΑΣ ΝΑ ΜΗ ΧΑΘΕΙΣ»| ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Η Μαρούσκα Παναγιωτοπούλου, δείχνει την έκταση των υποκριτικών ικανοτήτων της με σκηνική δεινότητα και ώριμες κορυφώσεις.
«Η ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΦΩΝΗ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Όλα τα συναισθήματα και οι ματαιώσεις της ζωής συνυπάρχουν σε αυτό το διαβολεμένα διαχρονικό κείμενο.
«ΧΑΡΙΚΛΕΙΑ ΚΑΒΑΦΗ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Η Ασπασία Κράλλη υφαίνει, με αξιοζήλευτο μεράκι και βαθιά θεατρική γνώση, κάθε πτυχή της ηρωίδας της.