• BUZZ
  • Κριτική Onlytheater

Κριτική Onlytheater

«Η ΜΟΝΑΞΙΑ ΤΗΣ ΔΥΣΗΣ» | ΚΡΙΤΙΚΗ

«Η ΜΟΝΑΞΙΑ ΤΗΣ ΔΥΣΗΣ» | ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Συντάκτης: Ντίνα Καρρά
  •           Στο πρώτο μέρος, παρατηρείται «υπερπαίξιμο» των ηθοποιών, σαν να μην έχουν βρει τα σωστά πατήματα, σαν να μην έχουν κοινούς κώδικες επικοινωνίας.

  • 4.8/5 κατάταξη (76 ψήφοι)
«Ο ΜΑΚΗΣ» | ΚΡΙΤΙΚΗ

«Ο ΜΑΚΗΣ» | ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Συντάκτης: Ντίνα Καρρά
  •           Ένας υπαρξιακός μονόλογος γραμμένος με λόγο άμεσο, σκληρό αλλά και ποιητικό για τους απόμαχους της ζωής.

  • 4.8/5 κατάταξη (84 ψήφοι)
«Ο ΣΥΝΕΡΓΟΣ» | ΚΡΙΤΙΚΗ

«Ο ΣΥΝΕΡΓΟΣ» | ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Συντάκτης: Ντίνα Καρρά
  •           Το έργο δεν εστιάζει στον θύτη ούτε στο θύμα, επικεντρώνεται μονάχα στον συνεργό. Εκείνον που γνωρίζει πολλά, αλλά σωπαίνει.

  • 5.0/5 κατάταξη (62 ψήφοι)
«ΤΣΙΤΑΧ» | ΚΡΙΤΙΚΗ

«ΤΣΙΤΑΧ» | ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Συντάκτης: Ντίνα Καρρά
  •           Ο Νινιός κατορθώνει με ωριμότητα, να ακροβατεί μεταξύ χιούμορ και σπαραγμού, αφοπλιστικής αφέλειας και αυτοσαρκασμού.

  • 4.9/5 κατάταξη (62 ψήφοι)
«ΤΑ ΔΕΚΑΝΙΚΙΑ Ή ΠΩΣ ΞΕΜΑΘΑ ΝΑ ΠΕΡΠΑΤΩ» | ΚΡΙΤΙΚΗ

«ΤΑ ΔΕΚΑΝΙΚΙΑ Ή ΠΩΣ ΞΕΜΑΘΑ ΝΑ ΠΕΡΠΑΤΩ» | ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Συντάκτης: Ντίνα Καρρά
  •           Παράσταση δίχως λόγια, αλλά με ουσία, ζωντάνια, ενέργεια, ρυθμό, άρτια κινησιολογία, έντονη εκφραστικότητα, ακρίβεια, πειθαρχία, ομαδικότητα, αισθητική.

  • 5.0/5 κατάταξη (55 ψήφοι)
«DOGVILLE» | ΚΡΙΤΙΚΗ

«DOGVILLE» | ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Συντάκτης: Ντίνα Καρρά
  •           Το παραμύθι, του Trier, δεν έχει happy end και ο θεατής γυρεύει διέξοδο, πνιγμένος από εσωτερικές αναθυμιάσεις.

  • 4.2/5 κατάταξη (117 ψήφοι)
«ΤΟ ΧΕΛΙΔΟΝΙ» | ΚΡΙΤΙΚΗ

«ΤΟ ΧΕΛΙΔΟΝΙ» | ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Συντάκτης: Ντίνα Καρρά
  •           Ο νεαρός Δημήτρης Τσικλής, στον ρόλο του «Ραμόν», κερδίζει τον θεατή με την άνετη και ευθύβολη ερμηνεία του.

  • 4.5/5 κατάταξη (70 ψήφοι)
«ΟΠΟΥ ΚΙ ΑΝ ΠΑΣ ΝΑ ΜΗ ΧΑΘΕΙΣ»| ΚΡΙΤΙΚΗ

«ΟΠΟΥ ΚΙ ΑΝ ΠΑΣ ΝΑ ΜΗ ΧΑΘΕΙΣ»| ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Συντάκτης: Ντίνα Καρρά
  •           Η Μαρούσκα Παναγιωτοπούλου, δείχνει την έκταση των υποκριτικών ικανοτήτων της με σκηνική δεινότητα και ώριμες κορυφώσεις.

  • 4.9/5 κατάταξη (52 ψήφοι)
«Η ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΦΩΝΗ» | ΚΡΙΤΙΚΗ

«Η ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΦΩΝΗ» | ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Συντάκτης: Ντίνα Καρρά
  •           Όλα τα συναισθήματα και οι ματαιώσεις της ζωής συνυπάρχουν σε αυτό το διαβολεμένα διαχρονικό κείμενο.

  • 4.9/5 κατάταξη (49 ψήφοι)
«ΧΑΡΙΚΛΕΙΑ ΚΑΒΑΦΗ» | ΚΡΙΤΙΚΗ

«ΧΑΡΙΚΛΕΙΑ ΚΑΒΑΦΗ» | ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Συντάκτης: Ντίνα Καρρά
  •           Η Ασπασία Κράλλη υφαίνει, με αξιοζήλευτο μεράκι και βαθιά θεατρική γνώση, κάθε πτυχή της ηρωίδας της.

  • 5.0/5 κατάταξη (51 ψήφοι)