Κριτική Onlytheater
ΟΙΔΙΠΟΥΣ ΕΠΙ ΚΟΛΩΝΩ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Η παράσταση, σεβάστηκε απόλυτα το αρχαίο κείμενο και τα μηνύματά του και κρατήθηκε σε ίσως λίγο συντηρητικά, αλλά σαφή και ευανάγνωστα πλαίσια.
ΒΑΤΡΑΧΟΙ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Mια παράσταση η οποία έμεινε γενικά πιστή στο αριστοφανικό πνεύμα και τα μηνύματα του ποιητή. Καλές κωμικές στιγμές υπήρξαν, αλλά το γέλιο δεν έβγαινε πάντα αβίαστο.
ΟΡΕΣΤΗΣ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Υπήρξαν καλές στιγμές και εκλάμψεις που είχαν ενδιαφέρον, αλλά σε γενικές γραμμές η παράσταση λίμνασε.
ΗΛΕΚΤΡΑ (ΤΟΥ ΕΥΡΙΠΙΔΗ) - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Ο Θέμης Μουμουλίδης σκηνοθέτησε μια παράσταση, στην οποία συχνά ο λόγος ακουγόταν άδειος περιεχομένου και επιφανειακός, ενώ η εικόνα ακολουθούσε ασθμαίνοντας και χωρίς συντονισμό.
ΘΕΣΜΟΦΟΡΙΑΖΟΥΣΕΣ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Μια παράσταση με αρκετές καλές στιγμές που ενώ είχε το δυναμικό να απογειωθεί, υπονόμευσε συχνά η ίδια τις προθέσεις της.
ΑΓΑΜΕΜΝΩΝ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Παράσταση, που εγκλωβίστηκε σε μέτριες, προφανείς και ρηχές σκηνοθετικές επιλογές και μια ερμηνευτική φόρμα, που δεν έδωσε στο λόγο παλμό και βάθος.
ΗΛΕΚΤΡΑ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Η εικόνα υπερίσχυσε του λόγου, ο οποίος δεν είχε αντίστοιχη δυναμική και συχνά λειτούργησε σε βάρος του.
ΑΝΤΙΓΟΝΗ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Η σκηνοθετική προσέγγιση είχε κάποιες αρρυθμίες που οδήγησαν σε κοιλιές στη ροή και την εξέλιξη της ιστορίας και ανισοβαρείς ερμηνείες, άλλοτε με φωτεινές στιγμές κι άλλοτε χωρίς ισορροπία και μέτρο.
ΕΥΜΕΝΙΔΕΣ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Η προσπάθεια είχε τόλμη, προσανατολισμό και υπηρέτησε με συνέπεια και μέτρο το στόχο της, αποτελώντας ένα καλλιτεχνικό στοίχημα που κερδήθηκε.
ΠΛΟΥΤΟΣ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Μια προσπάθεια σύγχρονης σκηνικής αναπαράστασης αρχαίας κωμωδίας, που είχε ως έμπνευση τον Αριστοφάνη, αλλά αλλοίωσε, σε σημαντικό βαθμό, την ουσία του.