Κριτική Onlytheater
ΞΥΠΝΑ ΒΑΣΙΛΗ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Ο σκηνοθέτης κατάφερε να παντρέψει επιτυχημένα τη θεατρικότητα των χαρακτήρων με τις κοντινές κινηματογραφικές λήψεις και να παρεμβάλλει μουσικές γέφυρες, που στήριξαν απόλυτα το γρήγορο ρυθμό του έργου.
ΓΥΑΛΙΝΟΣ ΚΟΣΜΟΣ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Μια παράσταση που κινήθηκε στην επιφάνεια του διαταραγμένου ψυχισμού των ηρώων και δεν απέδωσε με επάρκεια τα συναισθηματικά τους ελλείμματα.
GRACE AND GLORIE - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Μια ανθρώπινη ιστορία, που χωρίς να είναι πολύπλοκη ή βαθιά φιλοσοφημένη, είχε πραγματικούς χαρακτήρες και ευαισθησία.
Ο ΚΗΠΟΣ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Μια παράσταση βασισμένη σε ένα σύγχρονο κείμενο, που περιγράφει μια απρόβλεπτη συνάντηση δύο ανθρώπων, από διαφορετικούς κόσμους.
Η ΚΟΥΖΙΝΑ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Η ερμηνευτική ομάδα συμπαγής και συντονισμένη, υπερασπίστηκε το ταλέντο και τις δυνατότητές της.
ΑΝΑΤΟΛ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Ένα κλασσικό έργο, με διαχρονική θεματική και μια σκηνοθετική οπτική που προσέγγισε από αρκετά μονοπάτια, την πάλη των φύλων.
ΤΟ ΔΑΧΤΥΛΙΔΙ ΤΗΣ ΜΑΝΑΣ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Ένα έργο όχι ιδιαίτερα γνωστό, γραμμένου πριν από 120 χρόνια, που προσαρμόστηκε σωστά στο σήμερα, χωρίς να χάσει από την ουσία και την ευαισθησία του.
ΤΖΑΣΜΙΝ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Συχνά ένιωθα ότι οι διάλογοι είναι σχηματικοί και ξύνουν μόνο την επιφάνεια του συναισθηματικού τους υποβάθρου, με τους περισσότερους χαρακτήρες να παραμένουν άνευροι και χωρίς εξέλιξη στη ροή του έργου.
ΖΩΡΖ ΝΤΑΝΤΕΝ Ο ΑΝΑΥΔΟΣ ΣΥΖΥΓΟΣ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Η σκηνοθεσία επιχειρεί να προσδώσει μια ατμόσφαιρα παρακμής, η οποία συχνά υπερβάλλει, οι ήρωες φλερτάρουν με την καρικατούρα, ενώ οι σχέσεις τους παραμένουν σχηματικές.
Η ΣΥΜΜΟΡΙΑ ΤΩΝ 5 - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Η σκηνοθετική προσέγγιση έδειξε να στερείται εμπνεύσεων και λύσεων, που θα διατηρούσαν το λεπτό χιούμορ του σεναρίου.