Κριτική Onlytheater
ΜΙΣΑ - ΜΙΣΑ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Παράσταση σύγχρονη, με τη σκηνοθεσία να προτάσσει ως βασικό της όχημα την κωμωδία, για να θίξει καθημερινά προβλήματα σχέσεων.
ΠΟΥΛΙΑ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Μια κλασσική φάρσα που πραγματεύεται με χιούμορ τη συζυγική πίστη, τη γλυκιά γεύση της μοιχείας και την "κούραση" του πολυετούς οικογενειακού βίου.
ΕΛΕΦΑΣ & ΤΟΣΟ ΚΟΝΤΑ. ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Μια ερμηνευτική ομάδα συντονισμένη, δουλεμένη, και με χαρακτηριστική σκηνική άνεση και χημεία.
'FOOTBALL - ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ' - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Η ερμηνεία του Σ. Πολυζωίδη, δυναμική, έντονη, παθιασμένη, σχεδόν εξουθενωτική, ζωντανεύει έναν ήρωα διαχρονικό, αλλά τόσο κοντά στην καθημερινότητά μας.
VINCENT - ΑΙΜΑ ΣΤΟ ΧΙΟΝΙ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Η σκηνοθεσία επεχείρησε να διεισδύσει στο βάθος της ψυχοσύνθεσης των πρωταγωνιστών και να επικοινωνήσει τα αδιέξοδα και τα στεγανά της ελλιπούς σημερινής ανθρώπινης επαφής.
ΤΑ ΔΑΣΗ ΣΤΑ ΓΟΝΑΤΑ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Μία παράσταση ενός κειμένου σκοτεινά ποιητικού, με πολλαπλά νοήματα και έντονους συμβολισμούς, που προκαλούν τη δημιουργική φαντασία του θεατή.
ΧΡΩΜΑΤΙΣΤΕΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Γρήγορος ρυθμός, σκληρή και αιχμηρή γλώσσα, πικρό χιούμορ, αλλά και πηγαίο συναίσθημα κινούν τα νήματα της ροής του έργου.
Η ΓΙΔΑ Ή ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΒΙΑ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Η σκηνοθεσία ανέδειξε τα βαθύτερα νοήματα του κειμένου, συνδυάζοντας χιούμορ, ρεαλισμό, αμφισβήτηση, αλλά και μια τρυφερότητα για την παραδοσιακή δομή των ανθρώπινων σχέσεων.
Η ΖΩΗ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΗ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Η παράσταση θίγει και σατιρίζει εκ των έσω το θέατρο, το παρασκήνιό του και τους ηθοποιούς και το πόσο ευάλωτη μπορεί να γίνει η προσωπική τους ζωή.
ΦΥΛΕΣ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Η έξυπνη σκηνοθετική προσέγγιση κρατά εξαιρετικά τις ισορροπίες ανάμεσα στο λόγο και την εικόνα.