Κριτική Onlytheater
Η ΑΠΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΤΑΣΟΥΛΑΣ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Πρωτότυπη (ανα)παράσταση ενός ερωτικού δράματος του περασμένου αιώνα, σε υπέροχο έμμετρο λόγο, που υποστήριξε τη γνησιότητα και τη λαϊκότητα της ιστορίας που αφηγήθηκε.
ΜΕΛΙΣΣΙΑ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Η σκηνοθετική οπτική παρά την αρχική στατικότητα και αμηχανία, χειρίστηκε εξαιρετικά τις ανατροπές της εξέλιξης της ιστορίας.
ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΜΕ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Ένα δυναμικό και πολύ πυκνό νοημάτων νεοελληνικό κείμενο, που καταγράφει μια σκληρή αλλά απόλυτα ρεαλιστική νεοελληνική πραγματικότητα.
ΥΠΗΡΕΤΗΣ ΔΥΟ ΑΦΕΝΤΑΔΩΝ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Παρά τις όποιες μικρές αδυναμίες της, η παράσταση είχε αρκετές έξυπνες κωμικές στιγμές, σαφείς και ξεκάθαρους χαρακτήρες.
ΠΥΡΚΑΓΙΕΣ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Η σκηνοθετική οπτική παρά την αρχική αμηχανία, είχε αισθητική, άποψη και ισορροπία, είχε αναφορές στην αρχαία τραγωδία και διάβασε εξαιρετικά το λόγο και τη δυναμική του.
Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΓΕΛΑ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Φωνητικά και κινητικά η ομάδα του χορού είναι υποδειγματική, σε συνδυασμό με τους πολύ μεστούς και δυνατούς πρωταγωνιστικούς ρόλους.
170 ΤΕΤΡΑΓΩΝΙΚΑ (MOONWALK) - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Η ερμηνευτική ομάδα συμπαγής, καλοκουρδισμένη, με πολύ καλές συνεργασίες στη σκηνή, βγάζει ενέργεια και ταλέντο.
MASTER CLASS - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
H παράσταση, παρά τις όποιες αδυναμίες του κειμένου, σκιαγράφησε με επιτυχία πτυχές της σπουδαίας Μαρίας Κάλλας, τόσο ως καλλιτέχνιδας, όσο και ως γυναίκας.
ΚΑΘΕ ΤΡΙΤΗ ΜΕ ΤΟΝ ΜΟΡΙ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Η έξυπνη σκηνοθετική προσέγγιση, πραγματεύθηκε ένα βαρύ θέμα, είχε σε κατάλληλες δόσεις χιούμορ, συναίσθημα και ανθρώπινη ευαισθησία, χρησιμοποιώντας εύστοχα τις εναλλαγές δράσης και αφήγησης.
Ο ΠΑΙΚΤΗΣ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Μια σύγχρονη παράσταση ενός κλασσικού έργου της παγκόσμιας λογοτεχνίας, προσαρμοσμένο έξυπνα στη θεατρική συνθήκη, χωρίς να αλλοιώνεται ο νοηματικός του ιστός.