• BUZZ
  • Κριτική Onlytheater

Κριτική Onlytheater

Η ΑΠΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΤΑΣΟΥΛΑΣ - ΚΡΙΤΙΚΗ

Η ΑΠΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΤΑΣΟΥΛΑΣ - ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Πρωτότυπη (ανα)παράσταση ενός ερωτικού δράματος του περασμένου αιώνα, σε υπέροχο έμμετρο λόγο, που υποστήριξε τη γνησιότητα και τη λαϊκότητα της ιστορίας που αφηγήθηκε.

  • 5.0/5 κατάταξη (4 ψήφοι)
ΜΕΛΙΣΣΙΑ - ΚΡΙΤΙΚΗ

ΜΕΛΙΣΣΙΑ - ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Η σκηνοθετική οπτική παρά την αρχική στατικότητα και αμηχανία, χειρίστηκε εξαιρετικά τις ανατροπές της εξέλιξης της ιστορίας.

  • 3.3/5 κατάταξη (4 ψήφοι)
ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΜΕ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ - ΚΡΙΤΙΚΗ

ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΜΕ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ - ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Ένα δυναμικό και πολύ πυκνό νοημάτων νεοελληνικό κείμενο, που καταγράφει μια σκληρή αλλά απόλυτα ρεαλιστική νεοελληνική πραγματικότητα.

  • 4.2/5 κατάταξη (6 ψήφοι)
ΥΠΗΡΕΤΗΣ ΔΥΟ ΑΦΕΝΤΑΔΩΝ - ΚΡΙΤΙΚΗ

ΥΠΗΡΕΤΗΣ ΔΥΟ ΑΦΕΝΤΑΔΩΝ - ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Παρά τις όποιες μικρές αδυναμίες της, η παράσταση είχε αρκετές έξυπνες κωμικές στιγμές, σαφείς και ξεκάθαρους χαρακτήρες.

  • 3.7/5 κατάταξη (3 ψήφοι)
ΠΥΡΚΑΓΙΕΣ - ΚΡΙΤΙΚΗ

ΠΥΡΚΑΓΙΕΣ - ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Η σκηνοθετική οπτική παρά την αρχική αμηχανία, είχε αισθητική, άποψη και ισορροπία, είχε αναφορές στην αρχαία τραγωδία και διάβασε εξαιρετικά το λόγο και τη δυναμική του.

  • 3.7/5 κατάταξη (3 ψήφοι)
Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΓΕΛΑ - ΚΡΙΤΙΚΗ

Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΓΕΛΑ - ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Φωνητικά και κινητικά η ομάδα του χορού είναι υποδειγματική, σε συνδυασμό με τους πολύ μεστούς και δυνατούς πρωταγωνιστικούς ρόλους.

  • 3.8/5 κατάταξη (5 ψήφοι)
170 ΤΕΤΡΑΓΩΝΙΚΑ (MOONWALK) - ΚΡΙΤΙΚΗ

170 ΤΕΤΡΑΓΩΝΙΚΑ (MOONWALK) - ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Η ερμηνευτική ομάδα συμπαγής, καλοκουρδισμένη, με πολύ καλές συνεργασίες στη σκηνή, βγάζει ενέργεια και ταλέντο.

  • 3.7/5 κατάταξη (6 ψήφοι)
MASTER CLASS - ΚΡΙΤΙΚΗ

MASTER CLASS - ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • H παράσταση, παρά τις όποιες αδυναμίες του κειμένου, σκιαγράφησε με επιτυχία πτυχές της σπουδαίας Μαρίας Κάλλας, τόσο ως καλλιτέχνιδας, όσο και ως γυναίκας.

  • 3.4/5 κατάταξη (5 ψήφοι)
ΚΑΘΕ ΤΡΙΤΗ ΜΕ ΤΟΝ ΜΟΡΙ - ΚΡΙΤΙΚΗ

ΚΑΘΕ ΤΡΙΤΗ ΜΕ ΤΟΝ ΜΟΡΙ - ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Η έξυπνη σκηνοθετική προσέγγιση, πραγματεύθηκε ένα βαρύ θέμα, είχε σε κατάλληλες δόσεις χιούμορ, συναίσθημα και ανθρώπινη ευαισθησία, χρησιμοποιώντας εύστοχα τις εναλλαγές δράσης και αφήγησης.

  • 3.0/5 κατάταξη (8 ψήφοι)
Ο ΠΑΙΚΤΗΣ - ΚΡΙΤΙΚΗ

Ο ΠΑΙΚΤΗΣ - ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Μια σύγχρονη παράσταση ενός κλασσικού έργου της παγκόσμιας λογοτεχνίας, προσαρμοσμένο έξυπνα στη θεατρική συνθήκη, χωρίς να αλλοιώνεται ο νοηματικός του ιστός.

  • 3.7/5 κατάταξη (7 ψήφοι)