Κριτική Onlytheater
«ΑΝΕΜΟΔΑΡΜΕΝΑ ΥΨΗ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Η παράσταση λειτούργησε σαν απλοϊκή εικονογράφηση χωρίς έμπνευση. Δεν ένιωσα ούτε τη χαρά, ούτε την ένταση των ανεμοδαρμένων σελίδων.
«CONTRACTIONS» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Χιούμορ και φρίκη συνυπάρχουν σε ένα συμβόλαιο ζωής και θανάτου με δύο δυνατές παίχτριες επί σκηνής.
«ΤΕΛΕΙΟΙ ΞΕΝΟΙ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Παράσταση με κινηματογραφική ροή, χιούμορ, εκπλήξεις, κορύφωση, απρόσμενο τέλος και ελκυστικό καστ ηθοποιών.
«Ο ΕΠΙΣΚΕΠΤΗΣ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Μία σκηνοθεσία στέρεη, με βάθος και πινελιές μεταφυσικού στοιχείου, καθ' όλα ισορροπημένη.
Δ. ΚΑΤΑΛΕΙΦΟΣ: «ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΕΠΕΙΓΟΝΤΩΣ ΜΙΑ ΔΥΝΑΤΗ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ»
-
Μια συζήτηση με τον Δημήτρη Καταλειφό εξελίσσεται πάντα σε μια ωδή στο Καλό.
«ΣΤΟ ΠΕΜΠΤΟ ΣΚΑΛΟΠΑΤΙ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Ένα κλασικό ερωτικό τρίγωνο και μια παρτίδα θανάτου για επιδέξιους παίκτες.
«ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΣΤΗ ΒΡΕΜΗ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Η Μαρία Κεχαγιόγλου, ως η φόνισσα της Βρέμης, παραδίδει μάθημα εκρηκτικής λιτότητας.
«Ο ΚΥΚΛΟΣ ΤΩΝ ΧΑΜΕΝΩΝ ΠΟΙΗΤΩΝ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Τί γίνεται όταν ο δάσκαλος οδηγεί τους μαθητές του στις αξίες της ανακάλυψης, της ανεξαρτησίας, της ελευθερίας, του έρωτα και της φιλίας;
«ΣΠΑΣΜΕΝΗ ΣΤΑΜΝΑ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Από τους ηθοποιούς, διακρίθηκαν ο Ν. Χατζόπουλος στον ρόλο του γραφικού «Δικαστή Αδάμ» για την κουτοπονηριά και το μπρίο του και ο Θ. Τοκάκης για τον «Ρούπρεχτ Τύμπελ» του.
«ΔΕΣΠΟΙΝΙΣ ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Στην εύπλαστη υποκριτική δεινότητα της Κ. Μαραγκού, είδαμε την υστερία και την παράνοια μιας συναισθηματικά στείρας δασκάλας, αλλά και τον φόβο μιας καταπιεσμένης ύπαρξης.