Κριτική Onlytheater
«ΤΟ ΡΟΔΟ ΕΙΝΑΙ ΡΟΔΟ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Θέατρο όπως μας αξίζει, χωρίς γραφικότητες και διδακτισμούς. Μια διαδικασία αυτοκριτικής και αυτογνωσίας.
«Η ΔΩΔΕΚΑΤΗ ΝΥΧΤΑ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Ένα ευφρόσυνο ερωτικό παραμύθι, που σκιαγραφεί την φύση του ανθρώπου και τις ανάγλυφες πτυχές της Ελισσαβετιανής κοινωνίας.
«ΣΤΕΛΙΟ ΞΥΠΝΑ!» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Οι δύο ηθοποιοί διαθέτουν χημεία, φρεσκάδα και ευελιξία. Συγκινούν όταν τραγουδούν a capella και είναι χάρμα οφθαλμών με την πλαστικότητα των κινήσεών τους.
«Η ΤΟΥΡΚΟΜΕΡΙΤΙΣΣΑ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Έζησε μόλις τριάντα πέντε χρόνια, αλλά έφαγε τη ζωή με το κουτάλι. Άλλοι θα ήθελαν δύο ζωές για να ζήσουν τη ζωή της Μαρίκας Νίνου.
«Η ΑΡΚΟΥΔΑ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Χαρισματικοί ηθοποιοί, καταιγιστικοί ρυθμοί, αιχμηροί διάλογοι και σαρκαστικό χιούμορ.
«ΣΚΗΝΕΣ ΑΠΟ ΕΝΑ ΓΑΜΟ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Η σκηνοθετική προσέγγιση φτάνει το μαχαίρι στο κόκαλο. Σκιαγραφείται η πορεία ενός ανώδυνου γάμου προς το επώδυνο διαζύγιο, σε ένα καθοδικό σπιράλ από ψέματα, εγωισμούς και απιστίες.
«ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΠΑΙΔΙΑ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Ο θίασος, δυνατός και υποκριτικά συνειδητοποιημένος, καταθέτει την ψυχή του κυριολεκτικά.
«Ο ΧΡΥΣΟΣ ΔΡΑΚΟΣ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Το έργο του Σίμελπφενιχ είναι η πανανθρώπινη σιωπηλή κραυγή στην αδηφάγα καπιταλιστική κοινωνία, που υπόσχεται, τάχα, ανθρώπινα δικαιώματα και ίσες ευκαιρίες.
«Ο ΤΟΡΝΟΣ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Κείμενο ζωντανό και διεισδυτικό, δομημένο με ισορροπίες, γοργούς ρυθμούς, κοφτές σκηνές και ρόλους διαρκώς σε κίνηση.
«ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΗΣ ΦΛΕΡΥΣ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Η Φλέρυ Νταντωνάκη, ίσως, η μεγαλύτερη φωνή της Ελλάδας, έζησε σαν αερικό και «έφυγε», γιατί δε μπόρεσε να αντέξει την ασχήμια του κόσμου.