Κριτική Onlytheater
«Ο ΑΣΧΗΜΟΣ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Μια μαύρη κωμωδία για τα αδιέξοδα της σύγχρονης κοινωνίας, της βασισμένης στο πλαστό κάλλος. Μια ηχηρή κραυγή κατά των καπιταλιστικών προτύπων.
«ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΛΗΡ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Ο Λίτινας κατάφερε να ειπωθεί με τη μεγάλη ψυχογραφική, σωματογραφική και συμβολιστική δύναμη του φλαμένκο, το μέγα δίδαγμα του έργου.
«ΜΙΚΡΑ ΣΥΖΥΓΙΚΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Ένα ζευγάρι από φως και σκοτάδι, που παλεύει να βρει τα πατήματά του στον χρόνο και να μη χαθεί, έτσι απλά, σαν καπνός.
«ΑΡΑΦ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Σφιχτοδεμένη σκηνοθεσία που σκιαγραφεί με δυναμισμό, χιούμορ, ειλικρίνεια και ευσυνειδησία τις βαθύτερες στιβάδες του ανθρώπινου ψυχισμού.
«ΕΛΕΦΑΣ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Ένα ενδιαφέρον νεοελληνικό κείμενο και ένα ατυχές σκηνοθετικό εύρημα.
«ΤΡΕΙΣ ΨΗΛΕΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Έργο γραμμικό και κυκλικό, ταυτόχρονα, με αλήθειες, σαρκασμό και φλεγματικό χιούμορ, που προσπαθεί να ξορκίσει τον φόβο του θανάτου.
«ΚΑΘΑΡΙΣΤΡΙΑ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Ο Αντώνης Παπαηλίας είναι ένας ακάματος εργάτης. Πραγματικός στρόβιλος στη σκηνή, με άνεση και ευελιξία!
«ΜΑΝΤΑΜ ΜΠΟΒΑΡΙ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Η Πέγκυ Τρικαλιώτη πληθωρική με ώριμες κορυφώσεις, εύπλαστη κινητικότητα, παλμό και πάθος, αναδεικνύει τη σκηνική της αρτιότητα και συγκινεί.
«ΤΟ ΔΩΜΑΤΙΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Εξαιρετικές οι ερμηνείες της Βαλέριας Δημητριάδου και του Γιώργου Χριστοδούλου, που αποδίδουν με μέτρο και επιδεξιότητα τις ψυχολογικές διακυμάνσεις των ηρώων.
«ΚΑΘΕ ΠΕΜΠΤΗ ΚΥΡΙΕ ΓΚΡΗΝ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Έργο για τον αλληλοσεβασμό, την αποδοχή της διαφορετικότητας και την αγάπη, τη μόνη γιατρειά για την «έξοδο» από τη μοναξιά.