Κριτική Onlytheater
«ΠΛΑΤΟΝΩΦ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Ο Μάξιμος Μουμούρης, ως «Πλατόνωφ», πέτυχε σε μεγάλο βαθμό το βάθος που απαιτούσε ο πολύπλευρος ρόλος του.
«ΟΙ ΓΡΙΕΣ ΠΟΥ ΜΑΖΕΥΟΥΝ ΤΗΝ ΤΣΟΥΚΝΙΔΑ, ΜΑΓΙΣΣΕΣ ΚΑΙ ΜΑΓΕΙΡΙΣΣΕΣ ΤΗΣ ΜΥΣΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Ένα αναμνησιακό αφήγημα για εκείνες τις γιαγιάδες, που υπήρξαν κάποτε κορίτσια και γυναίκες, που δε μίλησαν ποτέ.
«ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΤΗΣ ΚΟΝΤΕΣΣΑΣ ΒΑΛΕΡΑΙΝΑΣ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Μια πάλη σχεδιασμένη λεπτομερώς, προετοιμασμένη με σοφία, δουλεμένη με λιτότητα, στο πνεύμα μιας υποβλητικής τραγωδίας.
«AMALIA MELANCHOLIA - Η ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ ΤΩΝ ΦΟΙΝΙΚΩΝ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Ένα σκηνικό κομψοτέχνημα, τόσο για τη σύλληψη της ιδέας, όσο και για την ευφυή υλοποίησή της.
«Ο ΠΑΤΕΡΑΣ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Ένα ψυχόδραμα βαθιά ανθρώπινο, μία ελεγεία για τη χαμένη μνήμη, που λειτουργεί ως βάλσαμο.
«Ο ΕΡΑΣΤΗΣ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Η απόδοση της περίφημης «Πιντερικής» ατμόσφαιρας αποτελεί ερμηνευτική και σκηνοθετική πρόκληση, αλλά εδώ δεν πέτυχε.
«Ο ΑΣΧΗΜΟΣ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Μια μαύρη κωμωδία για τα αδιέξοδα της σύγχρονης κοινωνίας, της βασισμένης στο πλαστό κάλλος. Μια ηχηρή κραυγή κατά των καπιταλιστικών προτύπων.
«ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΛΗΡ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Ο Λίτινας κατάφερε να ειπωθεί με τη μεγάλη ψυχογραφική, σωματογραφική και συμβολιστική δύναμη του φλαμένκο, το μέγα δίδαγμα του έργου.
«ΜΙΚΡΑ ΣΥΖΥΓΙΚΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Ένα ζευγάρι από φως και σκοτάδι, που παλεύει να βρει τα πατήματά του στον χρόνο και να μη χαθεί, έτσι απλά, σαν καπνός.
«ΑΡΑΦ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Σφιχτοδεμένη σκηνοθεσία που σκιαγραφεί με δυναμισμό, χιούμορ, ειλικρίνεια και ευσυνειδησία τις βαθύτερες στιβάδες του ανθρώπινου ψυχισμού.