Κριτική Onlytheater
«ΟΙΔΙΠΟΔΑΣ ΤΥΡΑΝΝΟΣ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Aριστοτεχνικά δομημένη παράσταση, σε ένα τοπίο υπαρξιακής πυκνότητας, όπου ο θεατής γίνεται αυτομάτως κοινωνός
«Ο ΑΙΩΝ ΜΟΥ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Ένα έργο κράμα ρεαλισμού και σουρεαλισμού, μία παράσταση-σχόλιο στις φασίζουσες συμπεριφορές του αιώνα μας.
«ΤΟ ΤΕΡΑΣ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Το έργο παρουσιάζει ενδιαφέρον ως προς τη θεματική του και εξελίσσεται σε ανοιχτό διάλογο με το κοινό, παρά τις δυσκολίες θέασης και, ίσως, κατανόησης.
«ΤΑ ΣΚΥΛΙΑ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Η κοινωνία των σκύλων ζωντανεύει έξυπνα επί σκηνής, θίγοντας την αναλγησία της ανθρώπινης συμπεριφοράς, την ενοχή, τη συγκάλυψη, την υποκρισία, τα «λαϊκά» δικαστήρια, τον κώδικα ομερτά.
«ΛΑΜΠΡΑ ΠΑΡΑΣΙΤΑ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Μέχρι πού θα έφτανες για να αποκτήσεις το σπίτι των ονείρων σου; Η παράσταση καθρεφτίζει την επικινδυνότητα του καταναλωτισμού όταν γίνεται αυτοσκοπός.
«ΦΑΟΥΣΤ - ΒΑΣΙΣΜΕΝΟ ΣΤΟ ΟΜΩΝΥΜΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΓΚΑΙΤΕ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Μια παράσταση εξαιρετικά φωτεινή, παρά τη «μαυρίλα» του θέματος. Ένας οπτικό-μουσικός κυκλώνας που χάνεσαι στη δίνη του…
«PERFETTA (Η ΤΕΛΕΙΑ)» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Η ηρωίδα του έργου παλεύει καθημερινά, ακόμα και τις «δύσκολες» μέρες της, να αποδείξει ότι είναι τέλεια σύζυγος, τέλεια μητέρα, τέλεια επαγγελματίας, τέλεια φίλη, τέλειο θηλυκό!
«ΥΠΕΡΒΑΡΟ, ΑΣΗΜΑΝΤΟ: ΑΣΧΗΜΑΤΙΣΤΟ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Ένα σουρεάλ, ιδιάζον κείμενο που μιλάει για τη σκοτεινή πλευρά της ανθρώπινης ύπαρξης, με γκροτέσκ αναφορές, δυσπρόσιτο σε νοήματα και με παραληρηματικούς, μακροσκελείς μονολόγους.
«Ο ΘΑΝΑΤΟΣ ΤΟΥ ΙΒΑΝ ΙΛΙΤΣ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Η Όλια Λαζαρίδου εκφραστική και ευθύβολη, μεταλαμπαδεύει το αίσθημα της οικειότητας, μετατρέποντας τη θέαση σε εμπειρία!
«ΤΑ ΠΗΡΕΣ ΟΛΑ ΚΙ ΕΦΥΓΕΣ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Ένα μουσικοθεατρικό θέαμα με τη σαγήνη των λαϊκών τραγουδιών ενός αυθεντικού ερμηνευτή, που ύμνησε τον πόνο, την καψούρα, την φιλία.