Κριτική Onlytheater
TERROR | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Μία προσομοίωση αληθινής δίκης, ύψιστης σημασίας με λόγο ωμό και ρεαλιστικό, που διεγείρει την κριτική σκέψη και την ενσυναίσθηση του κοινού.
ΡΟΟΥΖ | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Η Δέσποινα Μπεμπεδέλη μας μεταφέρει στα γεγονότα του ταραγμένου 20ου αιώνα, με την τεχνική και αισθητική πληρότητα των μεγάλων ηθοποιών.
Η ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ ΤΗΣ ΟΜΟΡΦΙΑΣ | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Ένα τελετουργικά σκληρό παιχνίδι αλληλοεξόντωσης, μέσα σε μια κανιβαλική συγκατοίκηση, που απαιτεί μεγάλα αποθέματα ψυχικής και σωματικής αντοχής.
FOOTBALL - ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Για την κραυγή όλων όσοι βρίσκονται στο κοινωνικό περιθώριο, που παλεύουν με το χέρι οπλισμένο από αδυσώπητη ανάγκη, αξίζουν πολλά συγχαρητήρια στους συντελεστές της παράστασης.
ΜΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΩΝ ΜΕΓΑΛΩΝ ΚΟΡΙΤΣΙΩΝ | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Οι γυναίκες θα ταυτιστείτε με πολλά απ' όσα θα δείτε, ενώ οι άνδρες, θα καταλάβετε λίγο καλύτερα τη γυναικεία ψυχοσύνθεση.
Η ΜΕΓΑΛΗ ΠΛΑΤΕΙΑ | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Μπροστά μας ξετυλίγεται μια ιστορία που μας αφορά όλους, μια ιστορία για τη χαμένη νιότη, τις αυταπάτες, τη ματαιότητα, τις φιλοδοξίες και την αβεβαιότητα.
Ο ΚΑΤΩ ΠΑΡΘΕΝΩΝΑΣ | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Μία συγκροτημένη θεατρική συνθήκη με παλμό, κοφτερούς διαλόγους, αναδυόμενο χιούμορ, ελαφριά ειρωνεία, καίριες ατάκες, συναισθηματικές διακυμάνσεις, αλήθεια και πολλαπλά μηνύματα από την αρχή μέχρι το τέλος.
ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΗΣ ΑΝΝΥ ΣΑΛΙΒΑΝ | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Το έργο είναι το πιο θαυμαστό δείγμα θριάμβου της ανθρώπινης θέλησης, της υπέρβασης της σωματικής αναπηρίας και ένα ζηλευτό παράδειγμα αυταπάρνησης και αγάπης.
ΟΙ ΛΑΝΤΖΕΡΗΔΕΣ | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Οι διάλογοι αναδεικνύουν την εκμετάλλευση, την απάθεια, τον κυνισμό της εργοδοσίας, το ταξικό χάσμα, αλλά και τον φόβο της εργατικής τάξης να ξεφύγει από όσα την κρατούν δέσμια στο περιθώριο.
ΤΟΥ ΚΟΥΤΡΟΥΛΗ Ο ΓΑΜΟΣ | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Η παράσταση αποτελεί διεισδυτική σπόντα του Ραγκαβή, φαρσικά σκηνοθετημένη από την Σμαράγδα Καρύδη, σε καρναβαλικών φιλοδοξιών υπερθέαμα, με αριστοφανικά μορφολογικά στοιχεία και μολιερικές αναφορές.