Κριτική Onlytheater
Η ΣΙΝΕ-ΠΑΡΜΕΝΗ | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Η ξεχωριστή παράσταση συνδυάζει αρμονικά και πρωτότυπα, κάτι από θέατρο σκιών, παντομίμα και παιδικό παραμύθι.
ΜΕΓΑΛΕΣ ΠΡΟΣΔΟΚΙΕΣ | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Η Λίλλυ Μελεμέ πλάθει μία σφριγηλή, up-to-date θεατρική συνθήκη, υπακούοντας στον κλασικό χαρακτήρα της ανυπέρβλητης ιστορίας.
ΤΟ ΒΡΑΚΙ | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Ευφάνταστη, καλοδουλεμένη και συνάμα ξεκαρδιστική η θεατρική συνθήκη, που κατορθώνει να ρίξει μαζί με το βρακί της Λουίζε Μάσκε και το προσωπείο μιας ολόκληρης κοινωνίας.
LEOPOLD Ή ΚΟΒΟΝΤΑΣ ΤΑ ΔΑΚΤΥΛΑ ΤΟΥ ΚΟΙΝΟΥ
-
Το κείμενο ευτυχεί σκηνοθετικά και ερμηνευτικά σε μία παράσταση, In-yer-face Theater, που σε αρπάζει από το λαιμό και σε ταρακουνά μέχρι να αντιληφθείς το μήνυμα, χωρίς ανάσα.
Ο ΑΛΛΟΣ | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Η παράσταση αντανακλά τις ταλαντώσεις των ανθρώπινων σχέσεων, που αποτελούν «μία δημιουργία αδιάκοπα ανολοκλήρωτη και πάντα απειλούμενη», όπως έλεγε ο Γάλλος δημοσιογράφος, Ζ. Κ. Γκιγεμπό.
Ο ΓΙΟΣ | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Η παράσταση ολοκληρώνει το πορτρέτο των οικογενειακών ρόλων με τρόπο εποικοδομητικό, δικαιώνοντας τη σπουδαιότητα αυτής της θεατρικής συνθήκης.
ΑΜΛΕΤ | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Η σκηνοθεσία χαράζει τα δικά της ευφάνταστα σημεία πάνω στο αμλετικό παλίμψηστο. Αναζωογονεί την κλασική θεατρική φόρμα και γεφυρώνει το παρελθόν με το παρόν.
ΡΙΝΟΚΕΡΟΣ | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Μία σουρεαλιστική, ρηξικέλευθη τραγικωμωδία με γκροτέσκα ποπ αισθητική, καυστικό χιούμορ και αλλεπάλληλα κινηματογραφικά στοιχεία.
ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΡΟΔΟΥ | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Η παράσταση πετυχαίνει να συνδυάσει την αισθητική επάρκεια με την υποκριτική δεινότητα και τον στοχασμό. Εσοπτρίζει πάνω στη σκηνή τη μεγάλη εικόνα του κόσμου μας.
MASTER CLASS | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
H παράσταση «MASTER CLASS» είναι ένα μαγικό δώρο απολαυστικής θεατρικής μέθεξης.