Κριτική Onlytheater
ΤΩ ΜΑΘΕΙΜΑ | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Ο Δημήτρης Κομνηνός σκηνοθετεί την παράσταση σε μια απόλυτα ρεαλιστική βάση, τη φέρνει στο τώρα κι επιχειρεί να προσαρμόσει τη διαχρονικότητα των νοημάτων του Ιονέσκο, σε ενεστώτα χρόνο και να αναδείξει σύγχρονα προβλήματα και δυσλειτουργίες.
ΠΑΤΕΡΑΣ | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Οι ηθοποιοί υποστήριξαν με τις ερμηνείες τους το ακραίο των αδυναμιών και του εσωτερικού χάους των χαρακτήρων που υποδύθηκαν, καταθέτοντας ψυχή και ενέργεια στη σκηνή.
Ο ΘΕΙΟΣ ΒΑΝΙΑΣ | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Η ουσία του έργου και οι προβληματισμοί του, διατηρούνται στην ολότητά τους και υποστηρίζεται με εμφατικό τρόπο η διαχρονικότητα του έργου και η ύπαρξή του στο σήμερα, χωρίς υπερβολές και μελοδραματισμούς.
GIRLS AND BOYS | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Μια παράσταση ενός έργου σύγχρονου κι επίκαιρου, που μιλάει για τη σχέση των δύο φύλων, τη δυναμική, τον μετέπειτα εκφυλισμό της και το πως μέσα της, μπορεί να επωάζεται η βία.
Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΙΩΑΝΝΗ | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Η ερμηνευτική ομάδα κατέθεσε απλόχερα το ταλέντο της, δημιούργησε έναν καλοκουρδισμένο βιβλικό χορό, με τη μουσική και την κίνηση να συμπληρώνουν δημιουργικά τη σκηνοθετική οπτική.
ΣΤΗ ΜΝΗΜΗ ΕΝΟΣ ΜΙΚΡΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Η σκηνοθετική οπτική της παράστασης, είχε αισθητική, μια δημιουργικά ερευνητική διάθεση, αλλά και μια εσωτερική ευαισθησία στον χειρισμό των "ηρώων" της.
ΝΕΦΕΛΕΣ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Οι ερμηνείες ανισοβαρείς, καθώς είδα κάποιες που κυμάνθηκαν σε πολύ καλό επίπεδο, ενώ άλλες δεν απέφυγαν τη μετριότητα.
ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΚΑΘ' ΟΔΟΝ, ΘΕΑΤΡΟ EXPRESS - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Σύντομα, χαριτωμένα σκετσάκια, βασισμένα σε κείμενα ενός -σχετικά άγνωστου- Αθηναίου ευθυμογράφου των αρχών του 20ού αιώνα, από έναν θίασο με μπρίο, κέφι και καλή διάθεση.
ΜΗΔΕΙΑ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Η σκηνοθετική οπτική είχε μέτρο και ισορροπία, αποφεύγοντας τις υπερβολές και κλιμάκωσε σωστά τη σύγκρουση των δύο πρωταγωνιστικών ηρώων.
ΔΑΦΝΙΣ ΚΑΙ ΧΛΟΗ - ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Μια χαριτωμένη εκδοχή του κλασσικού βουκολικού δράματος της ελληνικής μυθιστοριογραφίας, που διατήρησε σε σημαντικό βαθμό τους χυμούς και τη ραχοκοκκαλιά του μύθου.