• BUZZ
  • Κριτική Onlytheater

Κριτική Onlytheater

ΑΞΥΡΙΣΤΑ ΠΗΓΟΥΝΙΑ | ΚΡΙΤΙΚΗ

ΑΞΥΡΙΣΤΑ ΠΗΓΟΥΝΙΑ | ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Συντάκτης: Ντίνα Καρρά
  • Ένα καθαρτήριο ζωντανών πτωμάτων σε μία παράσταση δυναμίτη!



     
  • 4.7/5 κατάταξη (18 ψήφοι)
TAPE | ΚΡΙΤΙΚΗ

TAPE | ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Συντάκτης: Παναγιώτης Κολέλης
  • Είδαμε την ακριβή εικόνα των προσωπικών αντικατοπτρισμών, αδιεξόδων και αμφιβολιών, που όχι μόνο χαρακτηρίζουν ζωές, αλλά και καθορίζουν επόμενα βήματα, πράξεις και γεγονότα.

  • 4.6/5 κατάταξη (5 ψήφοι)
ΧΡΩΜΑΤΙΣΤΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ | ΚΡΙΤΙΚΗ

ΧΡΩΜΑΤΙΣΤΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ | ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Συντάκτης: Ντίνα Καρρά
  • Οι ηθοποιοί Κωνσταντίνος Γιαννακόπουλος, Ινώ Μενεγάκη και Χριστέλα Γκιζέλη είναι πειθαρχημένοι και αριστοτεχνικά σμιλεμένοι στην παραμικρή λεπτομέρεια.

  • 4.8/5 κατάταξη (24 ψήφοι)
ΑΕΡΑΣ | ΚΡΙΤΙΚΗ

ΑΕΡΑΣ | ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Συντάκτης: Ντίνα Καρρά
  • Ο «Αέρας» του Βαγγέλη Χατζηγιαννίδη είναι παράσταση μπιμπελό που γοητεύει με την ανάλαφρη οπτική του.

  • 4.6/5 κατάταξη (20 ψήφοι)
ΜΗΔΕΙΑ, ΤΟΥ ΜΠΟΣΤ | ΚΡΙΤΙΚΗ

ΜΗΔΕΙΑ, ΤΟΥ ΜΠΟΣΤ | ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Συντάκτης: Παναγιώτης Κολέλης
  • Αυτή η Μήδεια είναι μεστή, αιχμηρή, σπιρτόζα, μα κυρίως άμεση και διαχρονική.

  • 4.3/5 κατάταξη (20 ψήφοι)
ΤΟ ΤΕΛΕΙΟ ΕΓΚΛΗΜΑ - ΚΡΙΤΙΚΗ

ΤΟ ΤΕΛΕΙΟ ΕΓΚΛΗΜΑ - ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Συντάκτης: Ντίνα Καρρά
  • Ο γρίφος πολυσχιδής και ανατρεπτικός, μ΄ένα φινάλε προκλητικά αλληγορικό, πάνω στην ανθρώπινη φύση και την ηθική της.

  • 4.6/5 κατάταξη (20 ψήφοι)
ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΗΣ ΜΠΕΡΝΑΡΝΤΑ ΑΛΜΠΑ - ΚΡΙΤΙΚΗ

ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΗΣ ΜΠΕΡΝΑΡΝΤΑ ΑΛΜΠΑ - ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Συντάκτης: Onlytheater
  • Ένα από τα κλασσικότερα έργα του Λόρκα, σε μια φλαμένκο εκδοχή, όπου η μουσική, ο χορός και τα σώματα αντικατέστησαν επιτυχημένα τα λόγια.

  • 4.1/5 κατάταξη (13 ψήφοι)
ΟΙ ΦΑΛΑΙΝΕΣ ΤΟΥ ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ | ΚΡΙΤΙΚΗ

ΟΙ ΦΑΛΑΙΝΕΣ ΤΟΥ ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ | ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Η ιστορία δεν έχει απρόοπτα και ανατροπές, αλλά μια ανθρώπινη προσέγγιση που βασίζεται στο συναίσθημα, το οποίο ερεθίζει χωρίς να εκβιάζει.

  • 4.0/5 κατάταξη (3 ψήφοι)
ΈΝΑΣ ΕΧΘΡΟΣ ΤΟΥ ΛΑΟΥ | ΚΡΙΤΙΚΗ

ΈΝΑΣ ΕΧΘΡΟΣ ΤΟΥ ΛΑΟΥ | ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Οι συγκρούσεις των χαρακτήρων είναι συνεχείς και συχνά αμείλικτες ενώ η ροή της ενδιαφέρουσας ιστορίας έχει μέτρο και ισορροπία.

  • 4.0/5 κατάταξη (3 ψήφοι)
Ο ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΗΣ | ΚΡΙΤΙΚΗ

Ο ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΗΣ | ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • H σκηνοθετική προσέγγιση πρόσθεσε στο έργο ζωντάνια, αυτοσχεδιασμό, μια έξτρα κωμική νότα, γρήγορο ρυθμό, σε μια φρέσκια και σύγχρονη εκδοχή.

  • 4.5/5 κατάταξη (6 ψήφοι)