Κριτική Onlytheater
ART | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Το «ART» είναι ένα καλοδουλεμένο θεατρικό προϊόν για τη διαφορετικότητα της ανθρώπινης φύσης με νεύρο, αισθητική, ευφυές χιούμορ, δυναμική και άρτιες ερμηνείες.
ΤΟ ΥΠΕΡΟΧΟ ΜΟΥ ΔΙΑΖΥΓΙΟ | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Η πρωταγωνίστρια έπλασε απολαυστικά και συγκινητικά τον ψυχισμό της μοναχικής γυναίκας, η οποία δεν σταματά να διεκδικεί το δικαίωμα στο όνειρο και την ευτυχία.
ΜΙΛΑΜΕ ΑΥΡΙΟ | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Ένα πρωτότυπο ηχητικό ημερολόγιο 200 ημερών καραντίνας σε σκηνοθεσία Λητώς Τριανταφυλλίδου.
ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟΥ ΠΟΝΤΖΙ | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Μία έντιμη, εύρυθμη, φροντισμένη δουλειά συνόλου με αισθητική, καλοχτισμένες ερμηνείες και διαχρονικά μηνύματα!
CHICAGO | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Το Chicago είναι μία χορταστική ακουστική και οπτική πανδαισία με σκοτεινή υπόθεση και αξιόλογες ερμηνείες.
Η ΣΙΝΕ-ΠΑΡΜΕΝΗ | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Η ξεχωριστή παράσταση συνδυάζει αρμονικά και πρωτότυπα, κάτι από θέατρο σκιών, παντομίμα και παιδικό παραμύθι.
ΜΕΓΑΛΕΣ ΠΡΟΣΔΟΚΙΕΣ | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Η Λίλλυ Μελεμέ πλάθει μία σφριγηλή, up-to-date θεατρική συνθήκη, υπακούοντας στον κλασικό χαρακτήρα της ανυπέρβλητης ιστορίας.
ΤΟ ΒΡΑΚΙ | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Ευφάνταστη, καλοδουλεμένη και συνάμα ξεκαρδιστική η θεατρική συνθήκη, που κατορθώνει να ρίξει μαζί με το βρακί της Λουίζε Μάσκε και το προσωπείο μιας ολόκληρης κοινωνίας.
LEOPOLD Ή ΚΟΒΟΝΤΑΣ ΤΑ ΔΑΚΤΥΛΑ ΤΟΥ ΚΟΙΝΟΥ
-
Το κείμενο ευτυχεί σκηνοθετικά και ερμηνευτικά σε μία παράσταση, In-yer-face Theater, που σε αρπάζει από το λαιμό και σε ταρακουνά μέχρι να αντιληφθείς το μήνυμα, χωρίς ανάσα.
Ο ΑΛΛΟΣ | ΚΡΙΤΙΚΗ
-
Η παράσταση αντανακλά τις ταλαντώσεις των ανθρώπινων σχέσεων, που αποτελούν «μία δημιουργία αδιάκοπα ανολοκλήρωτη και πάντα απειλούμενη», όπως έλεγε ο Γάλλος δημοσιογράφος, Ζ. Κ. Γκιγεμπό.