Κριτική άλλων ΜΜΕ
ΜΙΑ ΚΡΙΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΙΣ 'ΠΕΤΡΕΣ ΣΤΙΣ ΤΣΕΠΕΣ ΤΟΥ'
-
Δεν συμβαίνει συχνά, στις αρετές ενός έργου να συγκαταλέγεται η παραπλάνηση του θεατή.
ΤΡΕΙΣ ΥΨΗΛΕΣ ΓΥΝΑΙΚΕΙΕΣ ΕΡΜΗΝΕΙΕΣ
-
Ένα συμφιλιωτικό masterclass ζωής, γεμάτο συμπόνοια για τα επερχόμενα. Τα γηρατειά, τον θάνατο, το λυτρωτικό τέλος.
ΜΙΑ ΚΡΙΤΙΚΗ ΓΙΑ 'ΤΟ ΚΙΒΩΤΙΟ'
-
Κάθε επαφή με το «Κιβώτιο» του Αρη Αλεξάνδρου επιβεβαιώνει τη διαχρονικότητα του κειμένου, καθώς μετριέται αφοπλιστικά με το εκάστοτε «σήμερα».
Ο 'ΖΩΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ' ΤΟΥ ΜΥΑΛΟΥ
-
Θεωρώ τη διανομή εξαιρετικά εύστοχη, όχι μόνον για τις διαφορές παρουσιαστικού, συμπεριφοράς και ύφους ανάμεσα στους δύο ηθοποιούς, αλλά κυρίως για τη διαρκή απειλή εκτροπής ανάμεσα στην κυριαρχία του καθιστού «ανάπηρου» και στη βαθμιαία υποταγή του αρτιμελούς όρθιου.
ΜΠΟΥΛΓΚΑΚΟΦ ΚΑΛΕΙ ΚΑΦΚΑ
-
Καπρίτσια, συκοφαντίες, υποτέλεια, υποταγή, λογοκρισία, κομματικές παρεμβάσεις, καλλιτεχνικές εμμονές, ευνοιοκρατία, ιστορικές έχθρες.
ΣΤΟΝ ΑΣΤΕΡΙΣΜΟ ΤΗΣ ΜΕΤΑ-ΑΛΗΘΕΙΑΣ
-
Η παράσταση «Ηταν όλοι τους παιδιά μου» ευτύχησε να έχει πολύ καλές ερμηνείες.
ΜΙΑ ΚΡΙΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΟΝ 'ΚΑΛΙΓΟΥΛΑ'
-
Δημοτικό Θέατρο Πειραιά, «Καλιγούλας» του Αλμπέρ Καμί, σκηνοθεσία Αλίκη Δανέζη Kuntsen, Γιάννης Στάνκογλου στον ομώνυμο ρόλο, αξιόλογος συνδυασμός.
ΜΝΗΜΗ ΚΑΙ ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΥΠΟΜΝΗΣΗ
-
Η Φιλιώ της Δέσποινας Μπεμπεδέλη ήταν η σύνοψη όλου του μεγαλείου, της πτώσης και της ανύψωσης του μικρασιατικού (και όχι μόνον) ελληνισμού.