Κριτική άλλων ΜΜΕ
'Ο ΘΕΙΟΣ ΒΑΝΙΑΣ' ΒΡΗΚΕ ΤΟΝ ΔΑΣΚΑΛΟ ΤΟΥ
-
"Όπως και να το πεις, παρωδία ή κωμωδία, στην τραγωδία καταλήγεις."
Ο 'ΜΕΓΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ' ΣΤΟ ΔΘΠ ΦΕΡΝΕΙ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ ΘΗΣΑΥΡΟΥΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ
-
Κάθε φορά που παρακολουθώ παραστάσεις του Δήμου Αβδελιώδη γίνομαι πιο πλούσιος σε γνώσεις και εισπράττω όλα εκείνα τα στοιχεία που προάγουν την Αισθητική.
Ο ΚΩΣΤΑΣ ΓΕΩΡΓΟΥΣΟΠΟΥΛΟΣ ΓΡΑΦΕΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΙΔΙΠΟΔΑ ΤΥΡΑΝΝΟ, ΣΤΗΝ ΑΛΚΥΟΝΙΔΑ
-
Ένα ενδιαφέρον πείραμα γύρω από το συνεχώς ανανεούμενο πρόβλημα της ερμηνείας του αρχαίου δράματος σήμερα αποπειράται ο πολύ καλός και έμπειρος ηθοποιός και σκηνοθέτης Κώστας Μεσάρης στην «Αλκυονίδα» κάθε Δευτέρα και Τρίτη.
ΤΑ ΚΑΤΑ ΚΙΡΚΗ ΚΑΡΑΛΗ 'ΟΡΓΙΣΜΕΝΑ ΝΙΑΤΑ' ΤΟΥ ΤΖΟΝ ΟΣΜΠΟΡΝ ΚΑΙ Η ΥΠΕΡΑΝΩ ΧΩΡΟΧΡΟΝΟΥ ΝΕΑΝΙΚΗ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΗ
-
"Αίσθησή μου είναι -γράφει ο Αντώνης Μποσκοΐτης στην LIFO- πως η Καραλή πήρε τους ήρωές της από το χέρι και τους οδήγησε στην ενηλικίωση, φωτίζοντας την απόλυτη εσωτερική μαυρίλα τους''.
ΟΙ ΚΡΙΤΙΚΕΣ ΣΤΟΝ ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΤΥΠΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΕΡΣΕΣ
-
Η παράσταση έγινε δεκτή με ενθουσιασμό στην Κύπρο, όπου παίχτηκε σε Λευκωσία, Λεμεσό, Λάρνακα, Πάφο και Αμμόχωστο.
'ΤΟ ΜΟΝΟΝ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΤΟΥ ΤΑΞΕΙΔΙΟΝ'. ΜΙΑ ΑΝΑΜΕΤΡΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥ ΜΕ ΤΟ ΟΝΕΙΡΙΚΟ
-
Η Ιωάννα Παππά καταφέρνει να ξεπεράσει τον σκόπελο της γλώσσας και να την μετατρέψει σε διάλεκτο οικεία στον κάθε θεατή.
ΜΙΑ ΚΡΙΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΟ 'ΞΑΦΝΙΚΑ ΠΕΡΥΣΙ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ'
-
Οι γυναίκες σε πρώτο πλάνο.
ΜΙΑ ΚΡΙΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΗΝ 'ΟΠΕΡΕΤΤΑ'
-
Στα «Ιμαλάια» της σκηνής του Ρεξ, η φρενήρης εικονοποιία του Καραθάνου συναντά τον ίλιγγο και την οδύνη της μασκαράτας του Γκομπρόβιτς.