Κριτική άλλων ΜΜΕ
'Η ΓΙΔΑ Ή ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΒΙΑ;' ΚΑΝΕΙ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΗ ΦΕΤΙΝΗ ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΣΕΖΟΝ
-
«Η Γίδα ή ποια είναι η Σύλβια;», του Έντουαρντ Άλμπι, ένα από τα κορυφαία έργα της παγκόσμιας δραματουργίας, παρουσιάζεται στο «Θησείον, Ένα Θέατρο Για Τις Τέχνες», σε μετάφραση και σκηνοθεσία του Νικορέστη Χανιωτάκη.
ΜΙΑ ΚΡΙΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΗ 'ΓΙΔΑ Ή ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΒΙΑ;'
-
Η παράσταση που σκηνοθέτησε ο Νικορέστης Χανιωτάκης με τον ρυθμό, την ατμόσφαιρα, τις ερμηνείες και τα σκηνικά της, επιβεβαιώνει την ευφυία του κειμένου.
ΜΙΑ ΚΡΙΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΟ 'ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΜΗΤΕΡΑ' ΣΤΟ 'ΡΑΝΤΑΡ'
-
Το «Καληνύχτα Μητέρα», έργο ιδιαιτέρως σκληρό και δύσκολο με εκρηκτικά πικρό θέμα, αλλά ταυτόχρονα έντονα τρυφερό και ανθρώπινο, που εστιάζει στις βαθύτατα τραυματικές σχέσεις μητέρας και κόρης.
8+2 ΛΟΓΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ 'ΓΑΜΗΛΙΟ ΕΜΒΑΤΗΡΙΟ' ΣΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΘΕΑΤΡΟ
-
H Ρουμπίνη Μοσχοχωρίτη σκηνοθετεί με απόλυτη πρωτοτυπία ένα από τα πιο σημαντικά νεοελληνικά θεατρικά έργα του 20ού αιώνα, τοποθετώντας τον κάθε χαρακτήρα με τέτοιο τρόπο, ώστε να φαίνεται ο ρόλος του αλλά και η συνέχεια του μέσα στην ιστορία.
Η ΑΘΕΑΤΗ ΠΛΕΥΡΑ
-
Νατουραλισμός και μυστικισμός χορεύουν αγκαλιασμένοι τον μεσαιωνικό “Χορό του θανάτου” που εμπνέει τον τίτλο.
'Ο ΚΑΛΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΤΟΥ ΣΕΤΣΟΥΑΝ'. ΜΙΑ ΜΑΓΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΕ ΧΡΟΝΙΑ ΣΚΟΤΕΙΝΑ
-
«Ο Καλός άνθρωπος του Σετσουάν» φαντάζει σαν μία μαγική ιστορία σε χρόνια σκοτεινά, σαν ένα απελπισμένο τραγούδι γεμάτο πονηριά και χιούμορ για τον «κακό» άνθρωπο, τον αναγκασμένο από την φτώχεια και την άγνοια και για τον «καλό» άνθρωπο, που φορώντας μια μάσκα κακού μπορεί να επιζήσει σε τούτο τον άθλιο και διεφθαρμένο κόσμο.
ΕΝΑΣ ΓΟΗΤΕΥΤΙΚΟΣ ΚΑΝΙΒΑΛΙΚΟΣ 'ΧΟΡΟΣ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ'
-
Ένας γοητευτικός κανιβαλικός «Χορός του Θανάτου» άρχισε χθες βράδυ να εξελίσσεται στη σκηνή του Θεάτρου Μεταξουργείο.
Η ΑΝΑΠΛΑΣΗ ΕΝΟΣ ΠΑΡΑΛΗΡΗΜΑΤΟΣ, ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΟΥ ΚΟΥΓΙΟΥΜΤΖΗ
-
«Αλλά ποιός άκουσε ποτέ την Κασσάνδρα για να την ακούσει τώρα;»
ΜΙΑ ΚΡΙΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ 'ΑΠΟ ΣΤΑΘΜΟ ΣΕ ΣΤΑΘΜΟ'
-
Το κείμενο της παράστασης, «Από σταθμό σε σταθμό», συναπαρτίζεται από είκοσι μικρά μονόπρακτα της Δώρας Τσόγια, συνταιριασμένα έτσι ώστε να διευκολύνεται η σκηνοθεσία.
ΜΙΖΕΡΙ. ΜΙΑ ΜΕΤΡΙΑ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ
-
"Οι υψηλές προσδοκίες του θεατή διαψεύδονται από μια παράσταση την οποία θα μπορούσαμε να χαρακτηρίσουμε μέτρια", σημειώνει η καθηγήτρια Θεωρίας και Σημειολογίας του Θεάτρου, Μαρίκα Θωμαδάκη.