Άρθρο
Η ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΤΑ ΧΡΩΣΤΟΥΜΕΝΑ
-
Προτείνω κάποιες fancy δράσεις από όλους εμάς, που ακόμη έχουμε σώας τας φρένας και ζωή στο μάτι.
ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΕΒΙΝ ΣΠΕΪΣΥ ΠΟΥ ΘΑΥΜΑΖΩ
-
Το House of Cards, όσο προχωρούσε τόσο έθιγε πολιτικά. Ο Σπέισυ πλήρωνε για να προχωρά η σειρά και αυτό ήταν το μεγάλο αγκάθι. Βρέθηκε ο τρόπος της τελείας και παύλας.
ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΜΙΑ ΣΧΟΛΗ ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑΣ
-
Οι σκηνοθέτες μας, πλην κάποιων ελάχιστων εξαιρέσεων (τα τελευταία χρόνια ίσως λίγο περισσότερων) που σπούδασαν σκηνοθεσία στην αλλοδαπή, συνήθως είναι ηθοποιοί, που έχουν κουραστεί από σκηνοθέτες που δεν ξέρουν τι θέλουν και τι ζητάνε.
Ο ΚΑΗΜΟΣ ΤΗΣ ΕΠΙΣΗΜΗΣ ΠΡΕΜΙΕΡΑΣ
-
Σπάνια ευτυχία να συναντήσεις σε μια επίσημη, θεατές που πήγαν να δουν την παράσταση κι όχι να δώσουν τη δική τους...
ΤΟ ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ ΣΤΟ ΘΕΑΤΡΟ
-
To θέατρο-ντοκουμέντο, που κάποιοι θεωρούν ως μια μετεξέλιξη του ιστορικού δράματος, ξεκίνησε στη Γερμανία από τον Έρβιν Πισκάτορ.
Η ΛΑЇΚΑ ΚΑΙ Ο ΛΕΝΙΝ
-
"Η απόγνωση είναι φυσιολογική για αυτούς που δεν καταλαβαίνουν την αιτία του κακού, δεν βλέπουν καμία διέξοδο και δεν έχουν τη δύναμη να αγωνιστούν", έλεγε ο Λένιν. Είχε άδικο;
Ο ΤΑΚΗΣ ΤΖΑΜΑΡΓΙΑΣ ΓΡΑΦΕΙ ΣΤΟ ONLYTHEATER, ΓΙΑ ΤΗ ΜΟΝΗ ΣΤΑΘΕΡΗ ΑΞΙΑ ΤΗΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ ΝΟΗΜΑΤΟΣ
-
Ο πολύ καλός σκηνοθέτης υπενθυμίζει -με αφορμή την ''ΤΑΞΗ ΜΑΣ'' -ότι η παιδική μας ηλικία, είναι η μόνη μας πατρίδα, μακριά από εθνικισμούς και πατριδοκαπηλείες.
ΠΡΩΤΗ ΜΟΥ ΣΚΗΝΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ: ΓΙΩΡΓΟΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ
-
Με μια ανατροπή ξεκίνησε τη σταδιοδρομία του στο θέατρο ο Γιώργος Χρυσοστόμου, δίνοντας μια κωμική νότα στο ρόλο του Διονύσιου Σολωμού που του εμπιστεύτηκαν στην Πέμπτη Δημοτικού.
Η ΜΙΡΚΑ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΑΦΗΓΕΙΤΑΙ
-
Η Μίρκα Παπακωνσταντίνου ξεκίνησε την καριέρα της στο θέατρο με πολύ άγχος και μια εμπειρία σαν ζεστό χαστούκι, όπως την ονομάζει, που όμως πλέον την κάνει να γελάει…
ΚΟΥΡΑΣΤΗΚΑ ΝΑ Σ' ΑΓΑΠΩ
-
Οι Έλληνες ηθοποιοί τρέχουν, αυτήν τη στιγμή που μιλάμε, σαν τρελλοί. Σαν άλογα κούρσας, με στρες Ιάπωνα υπαλλήλου σε πολυεθνική.