Άρθρο
Η ΜΑΡΟΥΣΚΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΥ ΓΡΑΦΕΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΡΥΦΟ ΕΡΩΤΑ ΤΟΥ ΜΑΝΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ
-
''Το θέατρο και ο κόσμος του. Το μεγαλείο και η αθλιότητα του. Το ψέμα και η αλήθεια. Οι ηθοποιοί ,οι αγωνίες τους και τα θηρία που τους κατατρώγουν''.
Ο ΣΤΑΘΗΣ ΔΡΟΓΩΣΗΣ ΓΡΑΦΕΙ ΓΙΑ ΤΟ 'ΓΑΜΗΛΙΟ ΕΜΒΑΤΗΡΙΟ'
-
"Πέντε γυναίκες διαλύονται πάνω στη σκηνή. Η μία θέλει να ξεφύγει.Θα τα καταφέρει;"
Η ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΡΟΖΑ
-
Οι ηρωίδες στα έργα που έγραψα, ήρθαν και με συνάντησαν απρόσμενα. Τις έστειλε η ζωή την ώρα που ήθελε.
Η ΒΑΛΕΡΙΑ ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΟΥ ΓΡΑΦΕΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΤΡΕΙΣ ΡΟΛΟΥΣ ΤΗΣ ΣΤΟ 'ΣΕΤΣΟΥΑΝ'
-
"Στον "Καλό άνθρωπο του Σετσουάν", αυτός είναι ο μοναδικός καλός σ' ολόκληρη την πόλη. Όλοι οι υπόλοιποι χαρακτήρες ήμαστε "κακοί".
ΕΙΔΑ ΤΗ ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ 'EVERYONE'S FINE WITH VIRGINIA WOOLF' ΑΠΟ ΤΟΥΣ ELEVATOR REPAIR SERVICE
-
Everyone's Fine with Virginia Woolf
της Kate Scelsa
Σε σκηνοθεσία John CollinsPublic Theater, LuEsther Hall
ΥΠΕΡΟΧΑ ΠΛΑΣΜΑΤΑ
-
Υπόσχονται και πραγματοποιούν τα πιο συναρπαστικά ταξίδια πάνω στη σκηνή. Τους εμπιστεύομαι τις συγκινήσεις μου.
Η ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΠΙΛΑΛΗ ΘΑ ΓΙΝΕΙ Η 'ΜΑΡΙΝΑ' ΤΟΥ ΑΓΓ. ΤΕΡΖΑΚΗ
-
'Στο "Γαμήλιο Εμβατήριο" του Άγγελου Τερζάκη, που ετοιμάζει αυτόν τον καιρό η ΑΝΙΜΑ, σε σκηνοθεσία Ρουμπίνης Μοσχοχωρίτη, είμαι η Μαρίνα.'
Η ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΜΙΧΑΗΛ ΓΡΑΦΕΙ ΕΦΙΑΛΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΠΑΡΧΙΑΣ ΤΩΝ '70s.
-
Mε αφορμή το ανέβασμα του "Γαμήλιου Εμβατηρίου" του Άγγελου Τερζάκη, σε σκηνοθεσία Ρουμπίνης Μοσχοχωρίτη, στο Σύγχρονο Θέατρο, τον Δεκέμβριο, η δημοφιλής ηθοποιός, ξεκινά να διηγείται απίστευτες ιστορίες βίας και καταπίεσης.
Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΗΣ 'ΙΣΜΗΝΗΣ' ΤΟΥ Γ. ΡΙΤΣΟΥ
-
"Στο έργο αυτό, η Ισμήνη αναδεικνύεται σε τραγική ηρωίδα, μέσα από την αδυναμία της να ζήσει όπως θα επιθυμούσε, σε συμφωνία με την προσωπική της κοσμοθεωρία"
Η ΟΥΤΟΠΙΑ ΜΙΑΣ ΝΙΚΗΣ
-
Ο Μάνος Χατζιδάκις πίστευε πως "νεοναζισμός, φασισμός, ρατσισμός και κάθε αντικοινωνικό και αντιανθρώπινο φαινόμενο συμπεριφοράς, είναι η μεγεθυμένη έκφραση-εκδήλωση του κτήνους, που περιέχουμε μέσα μας".