Ροή
- Παρ, 14/10/2022 17:50
«ΟΠΟΥ ΚΙ ΑΝ ΠΑΣ ΝΑ ΜΗ ΧΑΘΕΙΣ»| ΚΡΙΤΙΚΗ
Κατηγορία: Κριτική OnlytheaterΣυντάκτης: Ντίνα ΚαρράΗ Μαρούσκα Παναγιωτοπούλου, δείχνει την έκταση των υποκριτικών ικανοτήτων της με σκηνική δεινότητα και ώριμες κορυφώσεις.
- Κυρ, 9/10/2022 19:00
«Η ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΦΩΝΗ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
Κατηγορία: Κριτική OnlytheaterΣυντάκτης: Ντίνα ΚαρράΌλα τα συναισθήματα και οι ματαιώσεις της ζωής συνυπάρχουν σε αυτό το διαβολεμένα διαχρονικό κείμενο.
- Τρι, 4/10/2022 12:09
«ΧΑΡΙΚΛΕΙΑ ΚΑΒΑΦΗ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
Κατηγορία: Κριτική OnlytheaterΣυντάκτης: Ντίνα ΚαρράΗ Ασπασία Κράλλη υφαίνει, με αξιοζήλευτο μεράκι και βαθιά θεατρική γνώση, κάθε πτυχή της ηρωίδας της.
- Πεμ, 22/9/2022 19:29
Η ΑΠΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΜΑΡΙ ΚΙΟΥΡΙ
Κατηγορία: Σκηνική ΣύνθεσηΗ άγνωστη, στο ευρύ κοινό, ιστορία μιας σημαντικής γυναίκας της παγκόσμιας Ιστορίας. Τα όνειρα, η καριέρα, το αποτύπωμά της στην Επιστήμη, οι έρωτες και η σχέση με τις κόρες της.
- Πεμ, 22/9/2022 17:20
«ΜΗΔΕΙΑ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
Κατηγορία: Κριτική OnlytheaterΣυντάκτης: Ντίνα ΚαρράΜια σύγχρονη, καλαίσθητη ανάγνωση του έργου, με συνέπεια, ουσία και αρμονία λόγου, έκφρασης, κίνησης.
- Κυρ, 18/9/2022 18:10
«ΠΕΡΣΕΣ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
Κατηγορία: Κριτική OnlytheaterΣυντάκτης: Ντίνα ΚαρράΜία παράσταση-ωδή στον ανθρωπισμό και την αξία του διαλόγου.
- Τετ, 14/9/2022 21:29
«ΑΡΙΣΤΟΦΑΝΗΣ - ΗΡΩΝΔΑΣ: CONTRA TEMPO» | ΚΡΙΤΙΚΗ
Κατηγορία: Κριτική OnlytheaterΣυντάκτης: Ντίνα ΚαρράΌταν η κωμωδία κατορθώνει να αφυπνίζει συνειδήσεις, τότε σίγουρα κάτι καλό συμβαίνει.
- Πεμ, 8/9/2022 11:54
«ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΕΝ ΑΥΛΙΔΙ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
Κατηγορία: Κριτική OnlytheaterΣυντάκτης: Ντίνα ΚαρράΟ Θέμης Μουμουλίδης μολονότι καταπιάνεται τρίτη φορά με το συγκεκριμένο έργο, δεν κατάφερε να δημιουργήσει κάτι ενδιαφέρον.
- Σαβ, 3/9/2022 20:47
«ΗΛΕΚΤΡΑ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
Κατηγορία: Κριτική OnlytheaterΣυντάκτης: Ντίνα ΚαρράΟι τραγωδίες είθισται να κλυδωνίζουν το κοινό με τον μεστό τους λόγο, δίχως φλυαρία. Απαιτείται, όμως, σκηνοθετική ευθυκρισία, γνώση, αίσθηση ρυθμού, συνέπεια.
- Παρ, 2/9/2022 21:06
«Ο ΣΥΛΛΕΚΤΗΣ» | ΚΡΙΤΙΚΗ
Κατηγορία: Κριτική OnlytheaterΣυντάκτης: Ντίνα ΚαρράΤο πρωταγωνιστικό δίδυμο υπήρξε πειστικό και συνεπές στο ύφος και το περιεχόμενο του κειμένου.