Άρθρο
ΕΥΑΙΣΘΗΤΗ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ
-
Η σκηνοθέτις -για να τελειώνουμε- σε καμία περίπτωση δεν στηρίζει την τρομοκρατία. Απλώς θέτει ένα ερώτημα. Aυτό δηλαδή που κάνει πάντα το θέατρο.
ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΝΑΡΚΟΠΕΔΙΑ
-
Τελευταία, παρατηρείται όλο και πιο συχνά, το φαινόμενο τραυματισμού ηθοποιών, κατά τη διάρκεια παραστάσεων. Τι μπορεί να συμβαίνει;
ΝΑ ΔΙΑΣΚΕΥΑΣΤΕΙ Ή ΝΑ ΜΗΝ ΔΙΑΣΚΕΥΑΣΤΕΙ;
-
Οι διασκευές κλασικών έργων στη χώρα μας, γίνονται συχνά θύματα μιας μάλλον άδικης κριτικής, που τις θεωρεί «εύκολο τρόπο» αντιμετώπισης μεγάλων κειμένων.
ΑΝΗΚΩ ΟΠΟΥ ΜΟΥ ΥΠΑΓΟΡΕΥΕΙ Η ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΜΟΥ
-
Η Ζωή Λάσκαρη γράφει ένα σημείωμα και βάζει κάποια πράγματα στη θέση τους.
ΜΕ ΤΟΝ ΦΡΑΝΤΣ, ΤΗΝ ΕΛΛΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΠΕΕΡ ΣΤΟ CARTEL
-
Ο Ιάσων Παπαματθαίου, ο Μάνος Καζαμίας και η Ιουστίνα Μάτσιασεκ, μας ξεναγούν στο σύμπαν του 'ΚΑΖΙΜΙΡ ΚΑΙ ΚΑΡΟΛΙΝΑ', που έρχεται στο CARTEL.
'ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ, ΑΔΕΡΦΕΣ ΜΟΥ, ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ'
-
Η κρίση και η απελπιστική οικονομική κατάσταση που επικρατεί στο ελληνικό θέατρο, ωθεί πολλούς καλλιτέχνες να αναζητούν την τύχη τους στην Κύπρο.
ΣΚΟΤΩΝΟΥΜΕ ΤΑ ΑΛΟΓΑ ΟΤΑΝ ΓΕΡΑΣΟΥΝ
-
Έχετε αναλογιστεί πόσες παραστάσεις ή ταινίες ασχολούνται με ανθρώπους της τρίτης ηλικίας; Ή σε πόσα έργα ο πρωταγωνιστής είναι ηλικιωμένος; Σ' ελάχιστα.
ΜΙΑ ΑΓΙΑ ΑΣΤΙΚΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ Ή ΤΟ ΚΛΟΥΒΙ ΤΩΝ ΤΕΡΑΤΩΝ;
-
Ο Άγγελος Μπούρας αναλύει το φιλοσοφικό υπόβαθρο του ΤΑΡΤΟΥΦΟΥ, που είναι ένας αποκαλυπτικός καθρέφτης της κοινωνίας μας.
Η ΕΛΕΝΗ ΚΟΥΤΣΙΛΑΙΟΥ ΓΡΑΦΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΡΚΕΣ, ΑΤΕΛΕΣΦΟΡΟ ΠΕΙΡΑΜΑ
-
Ένα σχόλιο για την παράσταση ΦΑΟΥΣΤ του Γκαίτε, σε σκηνοθεσία Κατερίνας Ευαγγελάτου, που παίζεται στο Δημοτικό θέατρο του Πειραιά.
ΑΔΕΙΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΣΤΙΣ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΕΗ
-
Το επάγγελμα του ηθοποιού απειλείται κι όμως οι καλλιτέχνες δεν δείχνουν προθυμία να δράσουν συλλογικά.