• BUZZ
  • Κριτική Onlytheater

Κριτική Onlytheater

ΑΙΑΣ, ΚΡΙΤΙΚΗ

ΑΙΑΣ, ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Την τραγωδία του Σοφοκλή "Αίας", σε σκηνοθεσία Βαγγέλη Θεοδωρόπουλου, παρακολούθησε, στο Βεάκειο, ο Γιώργος Χριστόπουλος και γράφει την κριτική του.

  • 1.0/5 rating 1 vote
ΟΡΕΣΤΗΣ, ΚΡΙΤΙΚΗ

ΟΡΕΣΤΗΣ, ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Με την τραγωδία του Ευριπίδη "Ορέστης", μία παράσταση σε σκηνοθεσία Σίμου Κακάλα, έκλεισε για φέτος ο κύκλος των Επιδαυρείων 2015. Ο Γιώργος Χριστόπουλος ήταν εκεί.

  • 4.0/5 κατάταξη (3 ψήφοι)
ΕΙΔΑ ΤΟΥΣ ΠΕΡΣΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΘΙΑΣΟ ΔΡΟΜΟΣ ΜΕ ΔΕΝΤΡΑ

ΕΙΔΑ ΤΟΥΣ ΠΕΡΣΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΘΙΑΣΟ ΔΡΟΜΟΣ ΜΕ ΔΕΝΤΡΑ

  • Κριτική Onlytheater
  • Συντάκτης: Μαριάνθη Σοντάκη
  • Μια τίμια δουλειά με εξαιρετικές στιγμές οι ΠΕΡΣΕΣ του Αισχύλου, από τον θίασο ΔΡΟΜΟΣ ΜΕ ΔΕΝΤΡΑ. Η Μαριάνθη Σοντάκη προτείνει να τους δείτε στον Μαραθώνα και στον Κορυδαλλό.

  • 4.0/5 κατάταξη (4 ψήφοι)
ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ ΔΕΣΜΩΤΗΣ, ΚΡΙΤΙΚΗ

ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ ΔΕΣΜΩΤΗΣ, ΚΡΙΤΙΚΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Κριτική του Γιώργου Χριστόπουλου, για τον ΠΡΟΜΗΘΕΑ ΔΕΣΜΩΤΗ, σε σκηνοθεσία Κ. Φιλίππογλου, με τον Τάσο Νούσια, στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Αθηνών - Επιδαύρου.

  • 4.0/5 κατάταξη (3 ψήφοι)
ΟΙ ΑΧΑΡΝΗΣ ΣΤΗΝ ΕΠΙΔΑΥΡΟ, ΚΡΙΤΙΚΗ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΟΥ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟΥ

ΟΙ ΑΧΑΡΝΗΣ ΣΤΗΝ ΕΠΙΔΑΥΡΟ, ΚΡΙΤΙΚΗ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΟΥ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟΥ

  • Κριτική Onlytheater
  • Κριτική του Γιώργου Χριστόπουλου για την παράσταση ΑΧΑΡΝΗΣ, σε σκηνοθεσία Γιάννη Κακλέα, στο Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου για το Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου 2015

  • 2.0/5 rating 1 vote
ΡΗΣΟΣ: ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΣΤΟ ΥΛΙΚΟ ΚΑΙ ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΑ ΣΤΟΧΩΝ

ΡΗΣΟΣ: ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΣΤΟ ΥΛΙΚΟ ΚΑΙ ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΑ ΣΤΟΧΩΝ

  • Κριτική Onlytheater
  • Ο Γιώργος Χριστόπουλος γράφει για τον ΡΗΣΟ, μία καλή προσπάθεια του φετινού καλοκαιριού, αλλά...

  • 0.0/5 κατάταξη (0 ψήφοι)
ΕΚΚΛΗΣΙΑΖΟΥΣΕΣ, ΚΡΙΤΙΚΗ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΗ ΜΠΟΥΖΙΩΤΗ

ΕΚΚΛΗΣΙΑΖΟΥΣΕΣ, ΚΡΙΤΙΚΗ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΗ ΜΠΟΥΖΙΩΤΗ

  • Κριτική Onlytheater
  • Ο Βασίλης Μπουζιώτης είδε την παράσταση "ΕΚΚΛΗΣΙΑΖΟΥΣΕΣ" και γράφει τις εντυπώσεις του.

  • 4.3/5 κατάταξη (8 ψήφοι)
ΠΗΓΑ ΣΤΗ ΝΕΚΥΙΑ ΤΟΥ ΜΑΡΜΑΡΙΝΟΥ

ΠΗΓΑ ΣΤΗ ΝΕΚΥΙΑ ΤΟΥ ΜΑΡΜΑΡΙΝΟΥ

  • Κριτική Onlytheater
  • Συντάκτης: Νατάσα Χανιώτη
  • Η Νατάσα Χανιώτη γράφει την άποψή της

  • 1.0/5 rating 1 vote
Η Ν. ΧΑΝΙΩΤΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΙ ΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΤΟΥ

Η Ν. ΧΑΝΙΩΤΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΙ ΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΤΟΥ "ΡΗΣΟΥ"

  • Κριτική Onlytheater
  • Συντάκτης: Νατάσα Χανιώτη
  • Παίζοντας με τον Ρήσο...

  • 3.5/5 κατάταξη (2 ψήφοι)
ΘΟΥΚΥΔΙΔΗΣ, Ο ΠΡΩΤΟΣ ΤΡΙΣΔΙΑΣΤΑΤΟΣ ΡΕΠΟΡΤΕΡ

ΘΟΥΚΥΔΙΔΗΣ, Ο ΠΡΩΤΟΣ ΤΡΙΣΔΙΑΣΤΑΤΟΣ ΡΕΠΟΡΤΕΡ

  • Κριτική Onlytheater
  • Διάλεξα την περασμένη Τετάρτη επίτηδες. Είχαμε μάθημα αρχαίων με ένα κορίτσι της α' λυκείου.Της προτείνω το θέατρο "Σφενδόνη" και την Άννα Κοκκίνου. "Μέσα" μου απαντάει. Χωρίς μετάφραση-σκονάκι η Ξ., χωρίς να θυμώνω εγώ, χωρίς να μένουμε "αιώνες πάνω από τις λέξεις" του Θουκυδίδη.

  • 0.0/5 κατάταξη (0 ψήφοι)